Η άλλοτε κραταιά ΕΠΑΕ, δηλαδή, η Ένωση Ποδοσφαιρικών Ανωνύμων Εταιρειών, ο πρόγονος της Super League και της Super League 2, εξέδιδε ένα περιοδικό. Σε μία εποχή, που άρχισαν να εμφανίζονται οι υποχρεωτικές άδειες από τις ΠΑΕ για μία συνέντευξη, οι συντάκτες του περιοδικού είχαν πρόσβαση σε όλη τη δεξαμενή του επαγγελματικού ποδοσφαίρου.

Κάποια στιγμή άρχισαν να φιλοξενούνται στις σελίδες της Λίγκας και εκπρόσωποι της show bizz που έμμεσα ή, άμεσα συνδέονταν με το άθλημα. Όπως, για παράδειγμα, σημαντικές μοντέλες της εποχής, που διατηρούσαν δεσμό με ποδοσφαιριστές πρώτης γραμμής.

To περιοδικό, ο Μπαλτάκος και το... μάτι γαρίδας του Παπαδόπουλου

Πριν από μία συνεδρίαση του ΔΣ, λοιπόν, ένας παράγοντας από ομάδα της επαρχίας είχε πέσει με τα μούτρα στην ανάγνωση του περιοδικού. Χωρίς, βέβαια, να μπορεί να διακρίνει κάποιος τι ακριβώς... μελετούσε. "Βλέπω ότι σου αρέσει το περιοδικό μας", σχολίασε ο Βίκτωρ Μητρόπουλος, ο οποίος κατευθυνόταν στην αίθουσα συνεδριάσεων. "Δεν το έχει αφήσει από τα χέρια του", σχολίασε ο νυν πρόεδρος της ΕΠΟ και τότε νομικός σύμβουλος της ΕΠΑΕ, Τάκης Μπαλτάκος, που ακολουθούσε.

Ο άλλος χαμογέλασε. Αλλά δεν απάντησε. Μέχρι που εμφανίστηκε άλλος παράγοντας και του έκανε πλάκα. "Συνέντευξη διαβάζει ή, απολαμβάνεις τις φωτογραφίες με το παγωτό;", έθεσε το ερώτημα ο Νίκος Παπαδόπουλος. Το τότε αφεντικό του Εθνικού Αστέρα είχε μάτι... γαρίδας. Ο αναγνώστης είχε εντρυφήσει σε κάποιες φωτογραφίες μίας μοντέλας. Τις σκάναρε με το βλέμμα του σε κάθε σελίδα του περιοδικού. Και τότε, έλυσε σε όλους την απορία.

"Είναι φίλη μου, αλλά δεν μπορώ να της αποκαλύψω το μυστικό που ξέρω, για μία φίλη της, η οποία πήγε στο νοσοκομείο εξ αιτίας της", άρχισε την αφήγηση.

O διεθνής ποδοσφαιριστής, το ταξίδι και το... μπαλκόνι

Τι είχε συμβεί; Η κοπέλα έφυγε για μία δουλειά στο εξωτερικό. Θα έλειπε τρεις ημέρες. Ο σύντροφός της, διεθνής ποδοσφαιριστής, από τα μεγαλύτερα ονόματα, είπε να διασκεδάσει τις στιγμές της μοναξιάς του και κάλεσε στο σπίτι του μία φίλη της συντρόφου του. Μόνο που η δουλειά στο εξωτερικό ολοκληρώθηκε νωρίτερα και η μοντέλα γύρισε να κάνει έκπληξη στον παίχτουρα. Δεν πήγε στο σπίτι της, αλλά στο δικό του. Όταν άκουσε τα κλειδιά στην πόρτα, το παλικάρι έγινε μούσκεμα στον ιδρώτα. Έκλεισε την πόρτα της κρεβατοκάμαρας και βγήκε να την υποδεχθεί. "Πήγαινε στο μπαλκόνι", είπε στο τρίτο πρόσωπο.

Μόνο που δεν τα λογάριασε καλά. Ούτε η μοντέλα ήθελε να βγουν έξω, ούτε βοήθησε και ο καιρός. Έπιασε ξαφνικά μία καταιγίδα και η φίλη έγινε μούσκεμα. Δεν υπήρχε μέρος να προστατευθεί από το νερό. Λες και την είχε βάλει στο σημάδι ο Θεός, για να της στείλει ένα μήνυμα.

Το τελειωτικό χτύπημα της το έδωσε το πρωί ο ποδοσφαιριστής. Όταν έφυγε η μοντέλα, για τη δουλειά της, η βρεγμένη και παγωμένη κοπέλα χτύπησε την μπαλκονόπορτα. Ο παίκτης της άνοιξε, με την απορία ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του.

"Α, σε είχα ξεχάσει", της είπε. Η άλλη άρχισε να βρίζει. Νόμιζε ότι το παλικάρι τη δούλευε, αλλά έκανε λάθος. Ο παίκτης είχε ανέκαθεν δύο προβλήματα. Πρώτα απ' όλα ξεχνούσε εύκολα. Έπειτα, δεν μπορούσε να προσανατολιστεί. Ήταν από εκείνους που μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν GPS για να μη χαθούν σε ένα μεγάλο κτήριο. Αν, για παράδειγμα, έμπαινε στην ΕΡΤ, θα μπορούσε να μείνει για μέρες εκεί, μέχρι να βρει την έξοδο.

Την ιστορία, πάντως, ο παίκτης δεν την ξέχασε. Την είχε αφηγηθεί σε πολλούς. Κυρίως συμπαίκτες του. Με τη μοντέλα, κάποια στιγμή χώρισε. Αλλά ευτυχώς χωρίς μαλλιοτραβήγματα, τα οποία δεν θα είχαν αποφευχθεί δίχως τη βροχή. Όσο για το τρίτο πρόσωπο της ιστορίας, κρεβατώθηκε για τρεις – τέσσερις μέρες και έπειτα έψαχνε να δικαιολογήσει πώς άρπαξε το κρύωμα. Αποδείχθηκε ευφάνταστη, πάντως, αν κρίνουμε από το γεγονός πώς παρέμεινε φίλη με τη μοντέλα.

Ιούνιος Βερν

* Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "ONTIME".