Επίσκεψη σε σούπερ μάρκετ στη Λένορμαν πραγματοποίησε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, το πρωί της Δευτέρας προκειμένου να δει την εφαρμογή στην πράξη του μέτρου της «μόνιμης μείωσης τιμής».

«Ο καταναλωτής πρέπει κατ’ αρχήν να κοιτάει το καρτελάκι, το οποίο υποδηλώνει ότι ένα προϊόν έχει ενταχθεί στην Πρωτοβουλία “μόνιμης μείωσης τιμής” επειδή έχει ελεγχθεί από το υπουργείο Ανάπτυξης. Διαβεβαιώνεται έτσι ότι πραγματικά ο προμηθευτής έχει μειώσει την τιμή του προϊόντος αυτού για τους επόμενους έξι μήνες» ενημέρωσε ο κ. Σκρέκας.

«Από εκεί και πέρα, και το καλάθι του νοικοκυριού και η Πρωτοβουλία «Μόνιμης Μείωσης Τιμής» δίνουν τη δυνατότητα στα νοικοκυριά και στην ελληνική οικογένεια να έχουν πρόσβαση σε πιο χαμηλές τιμές στα προϊόντα τα οποία τους ενδιαφέρουν.

skrekas-sm-02-20231218
skrekas-sm-03-20231218
skrekas-sm-04-20231218
skrekas-sm-05-20231218
skrekas-sm-06-20231218
skrekas-sm-07-20231218
skrekas-sm-08-20231218
skrekas-sm-09-20231218
skrekas-sm-10-20231218

Στην Πρωτοβουλία Μόνιμης Μείωσης Τιμής έχουν ενταχθεί σχεδόν 1.300 διαφορετικά προϊόντα. Επώνυμα προϊόντα από μεγάλους προμηθευτές και βεβαίως ταυτόχρονα συνεχίζονται οι έλεγχοι για την αισχροκέρδεια» πρόσθεσε ο υπουργός και υπογράμμισε πως «οι έλεγχοι είναι ακόμα πιο εντατικοί την περίοδο των Χριστουγέννων».

«Έλεγχοι», όπως σημείωσε «για να αποτρέψουμε φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών και παραπλανητικών εκπτώσεων, αλλά και αθέμιτης κερδοφορίας. Κάθε εβδομάδα, εφόσον υπάρχουν παραβάτες, επιβάλλονται βαριά πρόστιμα και αυτά τα πρόστιμα ανακοινώνονται».

«Κάθε φορά που επιβάλλεται ένα πρόστιμο, την επόμενη στιγμή οι εταιρείες συμμορφώνονται – Διορθώνουν τους τιμοκαταλόγους»

Όπως ενημέρωσε ο υπουργός «κάθε φορά που επιβάλλεται ένα πρόστιμο βλέπουμε ότι την επόμενη στιγμή οι εταιρείες διορθώνουν τους τιμοκαταλόγους, έτσι ώστε για παράδειγμα αν έχουν βρεθεί να παραβιάζουν το πλαφόν στο κέρδος, να προσαρμόσουν τα προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές ώστε να μην ξεπερνούν το πλαφόν στο κέρδος το οποίο έχουμε θέσει εμείς με νόμο».

«Προτεραιότητα της κυβέρνησης το γιορτινό τραπέζι της ελληνικής οικογένειας να είναι γεμάτο με προϊόντα»

Από την αυτοψία που πραγματοποίησε σήμερα σε σούπερ μάρκετ διαπίστωσε πως «τα προϊόντα τα οποία έχουν ενταχθεί στο καλάθι των Χριστουγέννων στο γιορτινό καλάθι έχουν χαμηλότερες τιμές απ ότι το προηγούμενο διάστημα, που σημαίνει ότι εδώ κάνουμε μια προσπάθεια και οι επιχειρήσεις να μειώσουν τις τιμές ώστε να μπορεί να έχει πρόσβαση ο καταναλωτής σε προϊόντα τα οποία είναι απαραίτητα για αυτές τις ημέρες».