«Η ουσία της θεατρικής σκηνής είναι συγκέντρωση και διεισδυτικότητα. Της οθόνης είναι δράση, κίνηση και εναλλαγή». Η φράση αυτή, της κορυφαίας Γαλλίδας ηθοποιού Ιζαμπέλ Ιπέρ, βρίσκει απόλυτη εφαρμογή στην Ελληνίδα συνάδελφό της, Eλλη Τρίγγου. Oταν η φετινή «Μάγισσα» της μικρής οθόνης απογοητευόταν στα μετεφηβικά της χρόνια, διότι δεν μπορούσε να γίνει αεροσυνοδός (λόγω ύψους), προφανώς δεν μπορούσε να φανταστεί την υποκριτική καριέρα -με διεθνείς προεκτάσεις- που θα ακολουθούσε λίγα χρόνια αργότερα. Η παιδική ηλικία και η εφηβεία της Eλλης μοιράστηκε ανάμεσα στην Πάτρα, όπου ζούσε ο πατέρας της, και τον Βύρωνα στην Αθήνα, τόπο κατοικίας της μητέρας της. Η 35χρονη ηθοποιός γεννήθηκε στην αχαϊκή πρωτεύουσα.

Οι γονείς της χώρισαν όταν ήταν δύο χρόνων και έτσι στα 15 αποφάσισε να ζήσει για τα επόμενα δύο χρόνια με τον πατέρα της, αρτοποιό και ερασιτέχνη ηθοποιό στην Πάτρα. «Ηθελα να κάνω και μία ‘‘βόλτα’’ από τον πατέρα μου. Από τη μια μεριά ήταν σοκ, από την άλλη στην Πάτρα έκανα τις πιο δυνατές φιλίες της ζωής μου, συν το ότι όλα ήταν νέα για εμένα. Μαθήτρια, έκανα κοπάνα και πήγαινα στο ποτάμι, αντί για την πλατεία του Βύρωνα. Εκείνη η περίοδος είχε τη γεύση της συντροφικότητας», θα πει. Δεν το μετάνιωσε άλλωστε, καθώς υπεραγαπά τα δύο της αδέλφια από τον δεύτερο γάμο του πατέρα της, Ηλία και Μαντώ. Στα παιδικά της χρόνια ήθελε να γίνει κτηνίατρος, αργότερα ιπτάμενη συνοδός, αλλά την κέρδισε η υποκριτική. Αποφοίτησε με άριστα από τη δραματική σχολή του Εθνικού το 2016. Το σημείο-κλειδί ήταν ένα ταξίδι στην Ισπανία. «Στην Ισπανία ήρθα σε επαφή με την τέχνη σε πολλές μορφές της, γνώρισα το τσίρκο, μουσικούς του δρόμου, ζωγράφους, εικαστικούς, ζογκλέρ. Ενα τρίμηνο ζούσα με τσιρκολάνους, με ομάδες καλλιτεχνικές ανθρώπων περιπλανώμενων. Πάντα ονειρευόμουν να φύγω με ένα τσίρκο. Αν δεν περνούσα στο Εθνικό, θα έφευγα με καραβάνι στην Ινδία».


Διεθνείς επιτυχίες


Το 2014 συμμετείχε στο «Suntan», σε σκηνοθεσία Αργύρη Παπαδημητρόπουλου. Τα γυρίσματα έγιναν στην Αντίπαρο, διήρκεσαν 45 μέρες και έμενε στο κάμπινγκ του νησιού με την ομάδα της παραγωγής και το συνεργείο. Η ταινία προβλήθηκε στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Ρότερνταμ, αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές, μεταξύ αυτών και από το κορυφαίο «Variety». Συζητήθηκε για τα γυμνά της στο φιλμ με φόντο το απέραντο γαλάζιο, αλλά και για τη φυσικότητα με την οποία χειρίστηκε το σώμα της. Και για την εκφραστικότητά της. Αποτέλεσμα: απέσπασε βραβείο Β' Γυναικείου Ρόλου από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου, δηλώνοντας παράλληλα: «Κάνω κυρίως γυμνισμό. Δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από το να βρίσκεσαι στη θάλασσα ή κάτω από τον ήλιο, εσύ με το κορμί σου. Το ανθρώπινο σώμα είναι δώρο, η περιουσία μας. Δεν μου ανήκει τίποτα άλλο εκτός από το σώμα μου. Οπότε όταν βρίσκομαι σε περιβάλλον προστατευμένο, που επιτρέπεται και δεν θα φέρω άλλον σε δύσκολη θέση, το επιλέγω, εγώ και πολύς άλλος κόσμος που ξέρει να εκτιμά την ελευθερία».

Πριν από τις «Αγριες μέλισσες», που την κατέστησαν ευρύτερη γνωστή, είχε ήδη δύο διεθνείς επιτυχίες: το 2018 συμμετείχε σε τρία επεισόδια του τρίτου κύκλου της βρετανικής σειράς «The Durrells» (!), αλλά και στη διαδικτυακή κωμωδία του γερμανικού καναλιού ZDF «Just Push Abuba». Ακολουθεί η δραματική σειρά εποχής του ΑΝΤ1, που -κατά πολλούς- αναγέννησε την ελληνική μυθοπλασία. «Ημουν χωρίς δουλειά, στον αέρα, και ετοιμαζόμουν να φύγω ταξίδι. Τότε με κάλεσε ο σκηνοθέτης της σειράς, Λευτέρης Χαρίτος, κάναμε ραντεβού για άλλον ρόλο, όμως βρέθηκα με την ‘‘Ασημίνα’’» έχει πει στο «Χαμογέλα και πάλι» του Μega. «Εχει αλλάξει η καθημερινότητά μου γιατί συνέχεια ασχολούμαι με τις ‘‘Αγριες μέλισσες’’». Ο επόμενος ρόλος-σταθμός στην καριέρα της, της «Θεοφανώς» στη «Μάγισσα», ήρθε χωρίς οντισιόν. Την άνοιξη του 2022 ο ΑΝΤ1 είχε συμφωνήσει με τους δημιουργούς των «Αγριων μελισσών» μετά το φινάλε του σίριαλ να κάνει το «Ντέρτι» (θα περιέγραφε τον κόσμο των μπουζουκιών στα ’80s). Το λανσάρισμα από τον Alpha της παρόμοιας θεματολογίας σειράς «Αυτή η νύχτα μένει» αναγκαστικά έκανε τους ιθύνοντες του καναλιού του Αμαρουσίου να αλλάξουν ρότα.

Κάπως έτσι, φτάνουμε στη «Μάγισσα», με τα μεταφυσικά της στοιχεία και με άρωμα προεπαναστατικής Μάνης, με την Ελλη ως πρωταγωνίστρια να αγαπιέται εκ νέου από το κοινό. Οσο για τα προσωπικά της, το μόνο που είχε ακουστεί παλαιότερα ήταν με τον συνάδελφό της, Αργύρη Πανταζάρα - χώρισαν το 2019 ύστερα από τέσσερα χρόνια. Διατηρούν άψογες σχέσεις και μάλιστα συνεργάστηκαν στην παράσταση «This is not Romeo & Juliet». «Τον θαυμάζω. Μας έκανε καλό αυτή η περιπέτεια. Ο Αργύρης έχει υπάρξει κομμάτι της ζωής μου - θέλαμε να κερδίσει η ανθρωπιά, όχι η ‘‘ανθρωπίλα’’», έχει ξεκαθαρίσει στο «Καλύτερα δεν γίνεται». Και τώρα, η γοητευτική όσο και ατίθαση «Μάγισσα», που κερδίζει τους τηλεθεατές, εστιάζει αποκλειστικά στα γυρίσματα της επιτυχημένης σειράς που εξακολουθούν με εντατικούς ρυθμούς.

Δημοσιεύθηκε στην Απογευματινή της Κυριακής