Η Golden Gate Bridge είναι από τις πιο γνωστές γέφυρες του κόσμου, πάνω απ' το κανάλι μεταξύ του κόλπου του San Francisco και του Ειρηνικού Ωκεανού. Είναι η πιο πολυφωτογραφημένη γέφυρα του κόσμου, εγκαινιάστηκε το 1937 και έχει μήκος 1.300 μέτρα.

Η Γέφυρα Γκόλντεν Γκέιτ (Golden Gate Bridge) είναι κρεμαστή γέφυρα που συνδέει την πόλη του Σαν Φρανσίσκο, με την κομητεία του Μαρίν. Η Γέφυρα Γκόλντεν Γκέιτ είχε τη μεγαλύτερη διάρκεια κατασκευής κρεμαστής γέφυρας στον κόσμο και όταν ολοκληρώθηκε το 1937, ήταν ένα από τα πιο διεθνώς αναγνωρισμένα σύμβολα του Σαν Φρανσίσκο, της Καλιφόρνιας και των Ηνωμένων Πολιτειών. Αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη κρεμαστή γέφυρα, κυρίως στα ανοίγματά της, στις Ηνωμένες Πολιτείες, μετά τη Γέφυρα Βερρατσάνο Νάροους στη Νέα Υόρκη.

Έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα σύγχρονα θαύματα του κόσμου από την Αμερικανική Εταιρεία Πολιτικών Μηχανικών και είναι ένα από τα πιο διεθνώς αναγνωρισμένα σύμβολα του Σαν Φρανσίσκο και της Καλιφόρνιας. Αρχικά σχεδιάστηκε από τον μηχανικό Τζόζεφ Στράους το 1917. Ο ταξιδιωτικός οδηγός του Frommer περιγράφει την Γέφυρα Γκόλντεν Γκέιτ ως «πιθανώς η πιο όμορφη και σίγουρα η πιο φωτογραφημένη, γέφυρα στον κόσμο». Κατά το άνοιγμα της το 1937, ήταν και η μεγαλύτερη και η ψηλότερη κρεμαστή γέφυρα στον κόσμο, με κύριο άνοιγμα 1.280 μ. και συνολικό ύψος 227 μ.

Προτού χτιστεί η γέφυρα, η μόνη πρακτική σύντομη διαδρομή μεταξύ του Σαν Φρανσίσκο και του σημερινής κομητείας Μαρίν ήταν με βάρκες διά θαλάσσης. Ένα δρομολόγιο πλοίων ξεκίνησε ήδη από το 1820, με τακτικά δρομολόγια που ξεκινούσαν τη δεκαετία του 1840 με σκοπό τη μεταφορά νερού στο Σαν Φρανσίσκο.

Πολλοί ήθελαν να χτίσουν μια γέφυρα για να συνδέσουν το Σαν Φρανσίσκο με την κομητεία Μαρίν. Το Σαν Φρανσίσκο ήταν η μεγαλύτερη αμερικανική πόλη που εξακολουθούσε να εξυπηρετείται κυρίως από φεριμπότ. Επειδή δεν είχε μόνιμη σύνδεση με κοινότητες γύρω από τον κόλπο, ο ρυθμός ανάπτυξης της πόλης ήταν κάτω από τον εθνικό μέσο όρο. Πολλοί ειδικοί ανέφεραν ότι δεν μπορούσε να χτιστεί μια γέφυρα στο στενό των 2.000 μέτρων, το οποίο είχε ισχυρές παλίρροιες και ρεύματα, με νερό 113 μέτρα βάθος στο κέντρο του καναλιού, και συχνοί ισχυρούς ανέμους. Οι ειδικοί ανέφεραν επίσης ότι οι ισχυροί άνεμοι και οι ομίχλες θα εμπόδιζαν την κατασκευή και τη λειτουργία μιας γέφυρας.

Η κατασκευή ξεκίνησε στις 5 Ιανουαρίου 1933. Το έργο κόστισε πάνω από 35 εκατομμύρια δολάρια (σαν να λέμε 550 εκατομμύρια σημερινά δολάρια) .

Εδώ θα δείτε φωτογραφίες από την εποχή που κατασκευαζόταν.