Η είσοδος της Audi στη Formula 1 ήταν δεδομένο ότι θα ανακατέψει ακόμη περισσότερο την τράπουλα της μεταγραφικής αγοράς της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Δεδομένο ήταν επίσης ότι η γερμανική φίρμα θα ήθελε να εκπροσωπηθεί από τουλάχιστον έναν Γερμανό στη σύνθεσή της, δίπλα σε ένα "μεγάλο όνομα". Γι' αυτό και δεν υπήρχε πιο ιδανική επιλογή από τον Νίκο Χούλκενμπεργκ, για το συγκεκριμένο ρόλο.

Ο Γερμανός πιλότος που επέστρεψε στη Formula 1 το 2023 για τη HAAS, συμφώνησε με την Kick Sauber F1 Team (όπως λέγεται χαρακτηριστικά) για συμβόλαιο από τη νέα σεζόν, κοινώς την τελευταία πριν την μεγάλη αλλαγή των μονοθεσίων το 2026, όπου και τότε θα εισχωρήσει στο πρωτάθλημα η Audi. 

Πρακτικά αυτό σημαίνει πως ο Γκουάνιου Ζου θα μείνει εκτός συγκλονιστικού απροόπτου χωρίς συμβόλαιο, εκτός αν κάποια από τις υπόλοιπες ομάδες του grid έχει πεπειστεί με την απόδοσή του. Το γεγονός βέβαια ότι ο Κινέζος έχει αρκετό χρήμα και μια ολόκληρη Κίνα από πίσω του, ίσως τον βοηθήσει.

Παρ' όλα αυτά, οι θέσεις σε Williams και HAAS μοιάζουν να έχουν κλειδωθεί από το... νέο αίμα. Η μεν Williams λογικά θα αποτελέσει το εισιτήριο του Αντρέα Κίμι Αντονέλι στην Formula 1, υπό τις ευλογίες της Mercedes ενώ αντίστοιχα η θέση του Χούλκενμπεργκ στη HAAS μοιάζει κλειδωμένη από τον Όλιβερ Μπέρμαν, αντίστοιχα υπό τις ευλογίες της Ferrari.

Υπάρχουν ακόμη πολλές εκκρεμότητες στο grid. Πέρεζ και Σάινθ μπορεί να μην έχουν συμβόλαιο για τη νέα σεζόν όμως δεν θα μείνουν για πολύ χωρίς ομάδα. Ο Βάλτερι Μπότας είναι ένας ακόμη πιλότος που δεν έχει συμβόλαιο και θα πρέπει να ανεβάσει την απόδοσή του, ειδικά για να συνεχίσει στην Sauber. Το συγκεκριμένο ενδεχόμενο βέβαια θα συγκεντρώσει περισσότερες πιθανότητες μόνο αν ο Κάρλος Σάινθ αρνηθεί την "χρυσή" πρόταση της Audi και βρεθεί σε κάποια εκ των Red Bull ή Mercedes (φαβορί για την υπογραφή του).