Είναι ταλαντούχα, µεταµορφώνεται σε ό,τι βάλει το µυαλό της, χορεύει, τραγουδά και µπορεί πολύ εύκολα να παρασύρει το κοινό µε κάθε της ερµηνεία. Ο λόγος για τη Ματθίλδη Μαγγίρα, την οποία θαυµάσαµε σε µια εκπληκτική ερµηνεία στο µουσικό αναλόγιο, στον ρόλο της Frida Kahlo στο «Θέατρο@Underground» του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

Αργότερα η ίδια επέστρεψε µε την ανατρεπτική κωµωδία «Κίνηση µατ», µε τον Γιώργο Κοψιδά, η οποία ολοκληρώθηκε στο Θέατρο Αθηνών µε επιτυχία.

Η Ματθίλδη Μαγγίρα έχει άποψη και την εκφράζει ελεύθερα. Λάτρης της αλήθειας και του καλού, του υγιούς
και του δίκαιου, φροντίζει να γεµίζει την ψυχή της µε χαρά, την οποία χαρίζει απλόχερα και στους άλλους.

Ολα αυτά τα κατάφερε µε δουλειά, αφού έβαλε απέναντί της τον εαυτό της, τον κατάλαβε και τον εξέλιξε. Οχι µόνη, αλλά µε τη βοήθεια ανθρώπων που εµπιστεύτηκε.

«Σήµερα θεωρώ ότι η κοινωνία είναι νοσηρή. Ολοι έχουµε νοσήσει και για να διορθωθεί αυτό οφείλει ο καθένας να γίνει καλά µέσα του. Θα γίνει καλά όταν θα τα βρει µε τον εαυτό του. Οταν θα λήξει τον πόλεµο που έχει µέσα του. Ολοι έχουµε έναν πόλεµο µέσα µας. Κι εγώ είχα έναν πόλεµο µέσα µου, τεράστιο, παγκόσµιος ήταν ο δικός µου. ∆ούλεψα, δηλαδή έκανα προσωπική δουλειά, εσωτερική δουλειά µε τη σωµατική ψυχοθεραπεία, η οποία δεν έχει να κάνει µε την κλασική ψυχοθεραπεία που ξέρουµε. Οχι µόνη µου, πήγα σε ειδικό», παραδέχεται στο «S» και εξηγεί τον λόγο για τον οποίο δεν µπορούν οι άνθρωποι µόνοι τους να βρουν την αυτογνωσία, αλλά χρειάζονται καθοδηγητή. 

«Αφού έχει µπει ένα πρόγραµµα από τον τρόπο που µεγάλωσε ο καθένας, ένα πρόγραµµα συµπεριφορών, νοοτροπιών από τα σπίτια µας όπου µεγαλώσαµε και όπου υπήρχαν πάρα πολλά λάθη και τότε και σήµερα, βλέπουµε το αποτέλεσµα όλων αυτών των λαθών και τη συνάθροιση όλων αυτών, γι' αυτό τώρα νοσούµε κανονικότατα. Κι όταν λέω ''νοσούµε'', µιλάω για κατάθλιψη. Πόσος κόσµος δεν παίρνει αντικαταθλιπτικά, χαλαρωτικά, για να µπορέσει κάπως να αντεπεξέλθει στην όλη κατάσταση, η οποία είναι για µένα παρά φύσιν; Αν ο άνθρωπος φύγει από τη φύση και ζει σε µια τεράστια τσιµεντούπολη, µε τρελούς ρυθµούς, είναι παρά φύσιν αυτή η ζωή, δεν είναι φυσιολογική».

Η ίδια είναι µια γυναίκα που απασχολεί τα media µε κάθε της δραστηριότητα, όµως πολλές φορές γίνεται
το επίκεντρο χωρίς να το θέλει. «Οι δηµοσιογράφοι έχουν ξεπεράσει τα όρια πάρα πολλές φορές και πολλά
ψέµατα έχουν γράψει. Ιστορίες ολόκληρες βγάζανε, ενώ δεν µε έπαιρνε κανένας να µε ρωτήσει. ∆εν θέλω
να αναφερθώ σε αυτά που µε ενοχλούνε. Οταν είναι κάτι σοβαρό, κινούµαι νοµικά. Πρώτα θα πάρω τον
δηµοσιογράφο - θεωρώ ότι αυτό είναι το σωστό. Είχανε γράψει παλιά, όταν έκανα το "Σεσουάρ για δολοφόνους", ότι είχα φάει χαστούκι από τον Χατζηπαναγιώτη. Είχε γίνει µια µανούρα. Το χαστούκι δεν το είχα φάει εγώ, άλλη το έφαγε, αλλά εµένα γράψανε. Παίρνω το έντυπο, ζητάω τον αρχισυντάκτη και λέω: "Γράψατε κάτι, έγινε µια µανούρα, αλλά µε εµένα δεν είχε καµία σχέση αυτό και θα ήθελα να το διορθώσετε, γιατί δίνει άλλη εικόνα για µένα". Λέει: "Ναι, το ξέρουµε, αλλά εσείς πουλάτε". Αυτή την απάντηση έλαβα, λέω αλήθεια και έµεινα άφωνη. "Τι θα πει πουλάω; Με βγάζεις εµένα για άτοµο που τρώει χαστούκια;". Θέλω να σου πω ότι είναι πολλά µέσα σε αυτά τα 30 χρόνια που είµαι σε αυτόν τον χώρο», αποκαλύπτει.

Η τηλεόραση


Η Ματθίλδη είναι ένα πλάσµα πολυτάλαντο, που έχει ασχοληθεί πολύ µε την τηλεόραση και µέσα από διαφορετικούς ρόλους. Είτε ως ηθοποιός είτε ως παρουσιάστρια είτε ως performer. Και πάντα ό,τι έκανε στεφόταν µε επιτυχία.

Θέλει να επιστρέψει στην τηλεόραση;

«Ναι, αν θα έκανα µια εκποµπή έτσι όπως θα την ήθελα. Εχω τρεις εκποµπές ήδη στα χέρια µου. Η µία είναι
για µαγκαζίνο, η άλλη αφορά βραδινό talk show, τύπου Ελεν ντε Τζένερις, γιατί δεν είναι τυχαίο ότι στην
Αµερική παίρνουν κωµικούς για να κάνουν αυτή τη δουλειά. Και το τρίτο είναι οδοιπορικό. Πηγαίνει παντού,
ασχολείται µε τις γυναίκες, τις ντοπιολαλιές, τις φορεσιές, τις συνταγές και τα προβλήµατα των γυναικών», εξηγεί, γιατί πιστεύει πως «όλες οι γυναίκες κάπου έχουµε κοινά θέµατα να αντιµετωπίσουµε».