Ο Βασίλης Αλεβιζόπουλος τόνισε ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας αρνήθηκε να δικάσει τη σύμβαση και έγινε προσφυγή στο δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Ο ίδιος κατηγόρησε το ΣτΕ για αρνησιδιακία. 

Ανέφερε πως από τη μία η κυβέρνηση υποστηρίζει ότι έχει υπογράψει τη σύμβαση και από την άλλη το ανώτατο δικαστήριο λέει πως δεν έχει υπογραφεί η σύμβαση. 

Τόνισε επίσης πως ο επικεφαλής της Fraport χρωστάει δισεκατομμύρια ευρώ.

O πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ επισήμανε ότι το τίμημα είναι μικρό και από τα λεφτά που συμφωνήθηκαν η Ελλάδα – όπως είπε- δεν θα πάρει άμεσα όλα τα χρήματα.

Ανέφερε πως τα τελευταία 11 χρόνια στα 14 αεροδρόμια έχουν γίνει επενδύσεις 1,1 δισ. ευρώ. 

Κατέληξη, υπογραμμίζοντας ότι οι Γερμανοί δεν είναι επενδυτές αλλά διαχειριστές των ελληνικών αεροδρομίων.

Στην ίδια εκπομπή, μίλησε για το ζήτημα και ο Γρηγόρης Κωνσταντέλος πιλότος και δήμαρχος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης. Σημείωσε πως δεν είναι θέμα της τωρινής κυβέρνησης, καθώς όλες οι κυβερνήσεις των τελευταίων ετών ήταν στην ίδια λογική. 

Ο ίδιος εκτίμησε πως οδηγούμαστε στη λεγόμενη βενζιλοποίηση των 14ων αεροδρομίων που έβγαλε την Αθήνα από τον τουριστικό χάρτη. Κατέληξε, υπογραμμίζοντας ότι το μάρμαρο το πληρώνει ο επιβάτης.

Για το ίδιο θέμα στην εκπομπή μίλησε ο επίκουρος καθηγητής στο τμήμα δημοσιογραφίας και ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Αντώνης Σκαμνάκης. Όπως τόνισε, η εκχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport δεν είναι μια κλασσικού τύπου ιδιωτικοποίηση αλλά εκχώρηση δημόσιου πλούτου από την Ελλάδα στη Γερμανία.

Είπε πως από τη σύμβαση ζημιώνεται το ελληνικό δημόσιο, και την χαρακτήρισε αποικιοκρατική.

Σύμφωνα με τον ίδιο, τα κερδοφόρα αεροδρόμια εκχωρούνται στη γερμανική εταιρία και το ελληνικό δημόσιο κρατά τα ζημιογόνα αεροδρόμια.

Ανέφερε, δε, ότι πέρασε ο εκβιασμός των Ελλήνων πολιτών και της χώρας από τη γερμανική επιτροπεία.