Λίγες εβδομάδες προτού εισέλθουμε στην τελική ευθεία ενόψει των εκλογών της απλής αναλογικής, ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει μοιράσει ξεκάθαρους ρόλους, καθώς, όπως και στο μπάσκετ, ο συντονισμός, η αλληλοβοήθεια και η ομοιογένεια καθιστούν αποτελεσματική και εντέλει νικηφόρα μια ομάδα.

Η «γαλάζια» ομάδα κρούσης ή αλλιώς η πεντάδα, που κατεβάζει ο… κόουτς Κυριάκος, αποτελείται από τους Γιάννη Μπρατάκο, Παύλο Μαρινάκη, Νίκο Χαρδαλιά, Θανάση Νέζη και Θοδωρή Λιβάνιο. Σε ρόλο play maker ο υφυπουργός Επικρατείας αποτελεί τον γενικό εποπτεύοντα της εκλογικής μάχης για τη Νέα Δημοκρατία, τον campaign manager. Ο Γιάννης Μπρατάκος είναι επιφορτισμένος με την αρμοδιότητα να συντονίζει τις υποομάδες σε κυβέρνηση και κόμμα ενόψει της κρίσιμης εκλογικής αναμέτρησης.

Σε θέση σουτέρ και ανεξαρτήτως του σχεδόν δίμετρου κορμιού του ο γραμματέας Παύλος Μαρινάκης αναδεικνύεται σε «πολυεργαλείο», αποτελώντας κατ’ ουσία τον σύνδεσμο ανάμεσα σε Μαξίμου και Πειραιώς, καθώς κινείται καθημερινά και πολλές φορές ανάμεσα στους δύο αυτούς άξονες, ενώ έχει πρωτεύοντα λόγο τόσο στην επιλογή των «γαλάζιων» υποψηφίων όσο και στις περιοδείες σμένος στο οργανωτικό κομμάτι, με σημαντική διείσδυση και στον κομματικό ιστό, Νίκος Χαρδαλιάς. Ο υφυπουργός Άμυνας, ο campaign manager του Οργανωτικού, που τις επόμενες ημέρες μετακομίζει και αυτός στο αρχηγείο της Πειραιώς, έχει αναλάβει διακριτό ρόλο στη «γαλάζια» προεκλογική εκστρατεία ερχόμενος σε επαφή με όλες τις βαθμίδες της κομματικής ιεραρχίας.

«Τεσσάρι» έχει συνηθίσει να αγωνίζεται ο Θοδωρής Λιβάνιος. Ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, που έχει εγκατασταθεί πλέον σε γνώριμα για αυτόν λημέρια, τα γραφεία της Πειραιώς, είναι ο campaign manager στο Δημιουργικό. Αναλύει τα ευρήματα των δημοσκοπήσεων, κυλιόμενων και μη, ως εκ τούτου επενεργεί καθοριστικά στην εκπόνηση της επικοινωνιακής στρατηγικής του κυβερνώντος κόμματος. «Πεντάρι» ο αρχαιότερος εκ των συνεργατών του Κυριάκου Μητσοτάκη, ο Θανάσης Νέζης «σκεπάζει» την εκλογική ρακέτα της Νέας Δημοκρατίας. Γνωρίζει όσο κανείς άλλος τη «γαλάζια» ανθρωπογεωγραφία, γεγονός που τον μετατρέπει αυτομάτως σε x factor σε οργανωτικά αλλά και στα θέματα των ψηφοδελτίων.

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ στις 12/2