Έκανε ξανά τη διαφορά η ΟΝΝΕΔ με την εκστρατεία της για τον εμβολιασμό των νέων, χωρίς κλισέ μηνύματα και πρόσωπα που απωθούν.

Σε ένα όμορφο καφέ, όπως αυτά όπου συχνάζει κάθε νέος, με δύο νέες γυναίκες, που από τη θέση του γιατρού έχουν αντιμετωπίσει την πανδημία, να απαντούν σε ερωτήματα εφήβων για τον εμβολιασμό, προβλήθηκαν όλες οι σχετικές απαντήσεις στη μορφή μιας χαλαρής συζήτησης και έγιναν βίντεο για τα social media.

Ακριβώς αυτό είναι καμπάνια για τους νέους: φρέσκα πρόσωπα, καθαρά μηνύματα, με απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα από επιστήμονες της γενιάς τους, με κοινά βιώματα και ανησυχίες.