Το ενδιαφέρον των μαθητών και των εκπαιδευτικών φαίνεται να συγκεντρώνει η νέα καμπάνια της ΟΝΝΕΔ «Το σχολείο που θες». Ο καθένας μπορεί να γίνει ενεργό μέρος της προσπάθειας αυτής, κάνοντας mention την ΟΝΝΕΔ και ανεβάζοντας την ιδέα του στο Instagram.

Η πρωτοβουλία της ΟΝΝΕΔ στοχεύει στην διαμόρφωση μιας πρότασης-τομής για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με θέμα τον ουσιαστικό εκσυγχρονισμό του σχολείου. Πλήθος συναντήσεων με μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς έχουν λάβει χώρα σε όλη την επικράτεια ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ανταλλαγή απόψεων με σχετικούς φορείς. Η γαλάζια νεολαία δεν περιορίστηκε μόνο στις παραδοσιακές μεθόδους διαβούλευσης, αφού μετά την κατάθεση προτάσεων από τα μέλη της -η οποία ξεπέρασε τις προσδοκίες των στελεχών της Οργάνωσης- ζητά από τους μαθητές να μιλήσουν για το σχολείο που θέλουν μέσω Instagram.

Ο Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Παύλος Μαρινάκης πρωτοστατεί μάλιστα στον κύκλο συζητήσεων τονίζοντας την ανάγκη του σχολείου για αλλαγή και αναβάθμιση. Η καμπάνια θα κορυφωθεί στις αρχές του νέου έτους, όπου θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της ανοιχτής διαβούλευσης, τα οποία αναμένονται άκρως ενδιαφέροντα.