«Βραχνάς» για τους καταναλωτές η ακρίβεια, καθώς αναγκάζονται να βάλουν «βαθιά στην τσέπη το χέρι» λόγω των τιμών που «καλπάζουν».

Μάλιστα, στο «μικροσκόπιο» της κυβέρνησης έχουν μπει τα φαινόμενα εκτόξευσης των τιμών σε μια σειρά από προϊόντα πρώτης ανάγκης στα ράφια των σούπερ μάρκεταλλά και οι πολιτικές προσφορών που ακολουθούν οι εταιρείες, με στόχο τον τερματισμό διαφόρων τακτικών παραπλάνησης των καταναλωτών.

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας είχε χθες, Δευτέρα, σύσκεψη με στελέχη μεγάλων εταιρειών, προαναγγέλλοντας μέτρα και βαριά πρόστιμα για όσους αισχροκερδούν. Σύμφωνα, μάλιστα, με «Τα Νέα», τα μέτρα που εξετάζει το υπουργείο Ανάπτυξης, προκειμένου να παταχθούν η ακρίβεια και τα φαινόμενα αισχροκέρδειας, αφορούν κατηγορίες προϊόντος, όπως απορρυπαντικά και προϊόντα προσωπικής φροντίδας.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, τα μέτρα θα ανακοινωθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μάλιστα, αναφορικά με την παρουσίαση προωθητικών προσφορών, το υπουργείο Ανάπτυξης προσπαθεί να βάλει «τάξη», ώστε τα προϊόντα να διατίθενται σε μια μόνιμη χαμηλή τιμή, ανεξαρτήτως των όποιων προσφορών επιθυμούν οι επιχειρήσεις να κάνουν στη συνέχεια. Το αρμόδιο υπουργείο επιχειρεί να βάλει «φρένο» στις παραπλανητικές προσφορές, τη στιγμή που σχεδόν 7 στα 10 προϊόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ βρίσκονται υπό το καθεστώς προωθητικής ενέργειας.

Διαβάστε ακόμα: Ελαιόλαδο: ''Καλπάζει'' η τιμή του, γιατί βλέπουμε αύξηση - Ειδικοί εξηγούν

Στόχος είναι να μην ανεβαίνουν οι αρχικές τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ, ώστε, στη συνέχεια, να μειωθούν μέσω των προωθητικών ενεργειών. Για παράδειγμα, εάν ένα τρόφιμο ή ένα απορρυπαντικό έχει ανατιμηθεί 0,10 ευρώ δεν θα μπορεί στη συνέχεια να πωλείται με προσφορά 1+1 δώρο, ενώ αναμένεται να υπάρξουν ρυθμίσεις, έτσι ώστε η τιμή μιας προσφοράς 1+1 στις πολλαπλές συσκευασίες να είναι ίδια με την τιμή της μίας μονάδας στο ίδιο προϊόν.