Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την Black Friday, στις 24 Νοεμβρίου, με την αγορά να έχει μπει ήδη σε «ρυθμούς προσφορών». Οι μεγάλες αυτές εκπτώσεις, ουσιαστικά έχουν ξεκινήσει και από την περασμένη εβδομάδα.

Κάποιοι καταστηματάρχες από την 1η Νοεμβρίου έχουν βάλει εκπτώσεις ως μήνα Black Friday, όπως τις ονομάζουν χαρακτηριστικά, και πρόκειται να τις συνεχίσουν μέχρι το τέλος του μήνα.

Εκτός όμως από την Black Friday έχουμε και στις 27 Νοεμβρίου τη Cyber Monday, τις διαδικτυακές εκπτώσεις.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, έμποροι και καταστηματάρχες περιμένουν να ανέβει πολύ ο τζίρος τους αυτές τις ημέρες, ενώ αναμένεται οι εκπτώσεις να αγγίξουν έως και το 70%, με τους καταναλωτές να αγοράζουν κυρίως ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, αλλά και ρούχα και παπούτσια.

Στην αιχμή των προσφορών βρίσκονται τα προϊόντα τεχνολογίας με τις αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών να πρωτοστατούν στις προωθητικές δράσεις, προσφέροντας στους καταναλωτές, μεταξύ άλλων, ευέλικτες λύσεις πληρωμής.

Εντατικές διαφημιστικές εκστρατείες έχουν ξεκινήσει και οι αλυσίδες οικιακού εξοπλισμού, ενώ περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεών τους αναμένουν χιλιάδες μικρά καταστήματα που πραγματοποιούν πωλήσεις μέσω των marketplaces.

Διαβάστε ακόμα: Επίδομα παιδιού: Πόσα χρήματα θα λάβουν τον Δεκέμβριο 800.000 δικαιούχοι - Παραδείγματα

Προετοιμάζοντας κατάλληλα το έδαφος, πολλές εμπορικές επιχειρήσεις ρίχνονται στη μάχη των προσφορών με προκρατήσεις αλλά και προσφορές τόσο μέσα από το ψηφιακό κανάλι όσο μέσα από τα φυσικά καταστήματα με στόχο να ρευστοποιήσουν εποχικά προϊόντα και να «γεμίσουν τα ταμεία» τους.

Πηγή: ΕΡΤ