Η έρευνα της βρετανικής εταιρείας QuMind αποκαλύπτει ότι το 42% των ατόμων ηλικίας 18-34 ετών σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για ταξίδια και τουρισμό το 2023, παρά τις αυξημένες ανησυχίες που δημιουργούνται για το κόστος ζωής.

Αναλυτικότερα, η έρευνα διαπιστώνει ότι οι Millennials και η Gen Z σχεδιάζουν να αυξήσουν το 2023 τα έξοδα για ταξίδια και εκδρομές. Την ίδια στιγμή μόνο το 22% των ατόμων άνω των 45 ετών σκοπεύουν να κάνουν το ίδιο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το αυξημένο ποσοστό της τουριστικής πρόθεσης των νέων 18–34 ετών προκύπτει παρά το γεγονός ότι δηλώνουν πως η αυξημένη τάση του κόστους ζωής έχει επηρεάσει τις αποφάσεις που αφορούν ταξίδια, σε μεγαλύτερο βαθμό, μάλιστα, απ' όσο δηλώνουν όσοι είναι άνω των 55 ετών (66% έναντι 52%).

Τάση για αύξηση των δαπανών για ταξίδια

Σχολιάζοντας την έρευνα, ο Mark Ursell, διευθύνων σύμβουλος της QuMind, δήλωσε: «Πολλοί Βρετανοί καταναλωτές κάνουν σοβαρές περικοπές στις δαπάνες τους θέλοντας να εξοικονομήσουν χρήματα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Ωστόσο, οι νεότεροι άνθρωποι που μπορεί να αισθάνονται ότι έχασαν ταξιδιωτικές εμπειρίες κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης συνεχίζουν να αυξάνουν τις δαπάνες τους για ταξίδια, παρά τις αυξημένες ανησυχίες για το κόστος ζωής».

«Οι προσφορές και τα πρόσθετα κίνητρα θα είναι το κλειδί οι τουριστικές επιχειρήσεις να βοηθήσουν πολλούς ανθρώπους να ξεφύγουν από την καθημερινότητα και να ζήσουν ιδιαίτερες και αξέχαστες εμπειρίες. Ωστόσο, δεν υπάρχει μια προσέγγιση που να ταιριάζει σε όλους, να προσφέρουν στοχευμένες προσφορές και επικοινωνίες για να τους προσεγγίσουν», πρόσθεσε ο Mark.

Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων σε Millennials και Gen Z

Για να γίνουν οι διακοπές πιο ελκυστικές στις ηλικίες 18-34 ετών, η έρευνα της QuMind διαπίστωσε ότι οι τρεις κορυφαίες ταξιδιωτικές «προσφορές» που αναζητούν αυτές οι ομάδες είναι οι εξής:

  • Δωρεάν ακύρωση (70%)
  • Συμπεριλαμβανόμενα γεύματα (62%)
  • Δωρεάν αναβάθμιση ξενοδοχείου (58%)

Όπως είναι λογικό, οι τρόποι προώθησης αυτών των προσφορών στους νέους 18-34 ετών διαφέρουν σημαντικά από τον τρόπο προώθησης στις μεγαλύτερες γενιές. Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχαν πολύ μεγαλύτερη επιρροή για τους νέους 18-24 ετών απ' ό,τι για τους 55+ (32% έναντι 4% και 19% έναντι 1%).