Κάθε άλλο παρά ευχάριστη είναι η ατµόσφαιρα τα τελευταία εικοσιτετράωρα στον ενηµερωτικό τοµέα του Open, καθώς το κεντρικό δελτίο ειδήσεων χάνει συνεχώς έδαφος, φτάνοντας την προηγούµενη Τρίτη στην τελευταία θέση στα δυναµικά κοινά, µε ποσοστό µόλις στο 2,1%, ενώ για αρκετές ηµέρες µετά βίας περνούσε το 3%.

Ενα ποσοστό που πρώτη φορά καταγράφει στα χρόνια που εκπέµπει και το φέρνει ακόµα και πίσω από την ΕΡΤ, το δελτίο της οποίας τη συγκεκριµένη ηµέρα έγραψε 4%.

Σε χαµηλές πτήσεις κινούνται και οι δύο πρωινές ενηµερωτικές εκποµπές (καθηµερινά και Σαββατοκύριακο), που πάντως είναι υψηλότερα από το κεντρικό δελτίο.

Το γεγονός αυτό έχει προβληµατίσει έντονα τον πολύπειρο Χρήστο Παναγιωτόπουλο, ο οποίος αναζητά συγκεκριµένες λύσεις, η εξεύρεση των οποίων πάντως είναι µια εκ προοιµίου δύσκολη υπόθεση, δεδοµένης της γενικότερης εικόνας του σταθµού στους πίνακες τηλεθέασης.


Δείτε επίσης: Νέο Δ.Σ. στο OPEN στο "παρά πέντε" - Ο ανιψιός και τα μηνύματα του Ιβάν Σαββίδη

Μεταφέρθηκε τόσο το εµπορικό όσο και το ψυχαγωγικό κοµµάτι του Open

Κι ενώ συµβαίνουν αυτά στην ενηµέρωση, τις προηγούµενες ηµέρες υπήρξαν εξελίξεις σε σχέση µε την Barking Well Media του Νίκου Κοκλώνη.

Συγκεκριµένα, στις εγκαταστάσεις της στην Αττική Οδό µεταφέρθηκε τόσο το εµπορικό όσο και το ψυχαγωγικό κοµµάτι του Open, εγκαταλείποντας το ένα από τα τρία κτίρια που διέθετε έως πρόσφατα το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη στην Παιανία.

Με αυτόν τον τρόπο, ο έλεγχος τόσο στην ψυχαγωγία όσο και στο εµπορικό, που θεωρούνται κοµβικής σηµασίας για έναν τηλεοπτικό σταθµό, έρχεται ακόµα πιο κοντά στον Νίκο Κοκλώνη.

Οι πληροφορίες µάλιστα αναφέρουν ότι ενδεχοµένως σε δεύτερο χρόνο να µεταφερθούν εκεί για λόγους οικονοµίας οι δύο ενηµερωτικές ιστοσελίδες του οµίλου, imerisia.gr και ethnos.gr.




*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο "Secret" της εφημερίδας ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ στις 10/2/2024