Το Mega έκοψε πρώτο το νήµα στην κούρσα της prime time τη σεζόν 2022-2023. Συγκεκριµένα, µε ποσοστό 19,1% στο σύνολο του κοινού, το Mεγάλο Κανάλι ήταν ο νικητής στη ζώνη υψηλού ανταγωνισµού και προπορεύτηκε από τα άλλα κανάλια µε 2,8 και πλέον ποσοστιαίες µονάδες.

Στο επίκεντρο της prime time του σταθµού βρέθηκε για ακόµα µία σεζόν η ποιοτική µυθοπλασία, µε τη φετινή σεζόν να σηµατοδοτεί µια ιστορική συγκυρία στο µέτωπο αυτό. Η εµβληµατική σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη «Maestro» πέρασε τα σύνορα της Ελλάδας και ταξίδεψε σε όλο τον κόσµο ως η πρώτη ελληνική σειρά που βρήκε την ξεχωριστή της θέση στο Netflix. Τα εννέα επεισόδια του πρώτου κύκλου που µεταδόθηκαν στο Mega κατέκτησαν την κορυφή σε όλα τα κοινά, καταγράφοντας µέσο όρο 28,7% στο σύνολο και 28,5% στο δυναµικό κοινό.

Aρρηκτη παρέµεινε η σχέση που έχει δηµιουργήσει µε εκατοµµύρια τηλεθεατές η µεγάλη παραγωγή του Mega «Η γη της ελιάς», σε σκηνοθεσία Αντρέα Γεωργίου και σενάριο Βάνας ∆ηµητρίου. Ο β’ κύκλος της δραµατικής σειράς κράτησε αµείωτο το ενδιαφέρον του κοινού και ανέβηκε στην πρώτη θέση, διατηρώντας τα ποσοστά του σταθερά σε σχέση µε πέρυσι. Στο σύνολο του κοινού «Η γη της ελιάς» σηµείωσε πρωτιά µε µέσο όρο 26,6%. Στο δυναµικό κοινό 18-54 κατέγραψε ποσοστό 18,2%.

Οι τηλεθεατές ξεχώρισαν επίσης τη δραµατική σειρά «Μαύρο ρόδο», η οποία σκαρφάλωσε στην κορυφή µε µέσο όρο 20,8% στο σύνολο του κοινού. Στο δυναµικό κοινό σηµείωσε ποσοστό 15,3%.

Τέλος, η κωµική σειρά «Μαίρη, Μαίρη, Μαίρη» του επιτυχηµένου συγγραφικού διδύµου Μιχάλη Ρέππα - Θανάση Παπαθανασίου τερµάτισε πρώτη, µε µέσο όρο 15,7% στο σύνολο του κοινού.

Δημοσιεύτηκε στο Secret των ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΩΝ στις 15/7