«Πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στις επεκτάσεις του μετρό και να ενισχυθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς», δήλωσε στα «Παραπολιτικά» 90,1 και την εκπομπή «Στον αέρα», με τη Νίκη Λυμπεράκη, ο γενικός γραμματέας του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, Θανάσης Τσιάνος.

«Η κατάσταση στον Κηφισό είναι αποτέλεσμα των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης», συμπλήρωσε ο Θανάσης Τσιάνος.

Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Θανάση Τσιάνου στα «Παραπολιτικά» 90,1

Ο γενικός γραμματέας του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, κ. Θανάσης Τσιάνος, μίλησε στο Ρ/Σ «Παραπολιτικά» 90,1 FM, στην εκπομπή «Στον αέρα», με τη δημοσιογράφο Νίκη Λυμπεράκη.

Μεταξύ άλλων, τόνισε:

Με αφορμή την έρευνα των «Παραπολιτικών» 90,1 «Κηφι-SOS ώρα μηδέν»

Αυτή τη στιγμή βλέπουμε τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης της δεκαετίας 2010-2020, οπότε η Πολιτεία ελλείψει κονδυλίων άφησε σε δεύτερη μοίρα τις επενδύσεις και τον εκσυγχρονισμό στα ΜΜΜ, συνεπώς περισσότερος κόσμος χρησιμοποιεί το Ι.Χ. του για τις καθημερινές μετακινήσεις. Επίσης, η οικονομική κρίση άφησε και άλλα σημάδια, υποστελεχώθηκαν ακόμα περισσότερο οι υπηρεσίες με συγκοινωνιολόγους-μηχανικούς. Το κυκλοφοριακό είναι ζήτημα συγκοινωνιολόγου-μηχανικού. Αν δεν υπάρχει αυτός για να δει την υφιστάμενη κατάσταση, να εντοπίσει τα προβλήματα και να προτείνει λύσεις, δεν πρόκειται ποτέ να λυθεί το πρόβλημα. Αυτή τη στιγμή το οδικό δίκτυο γενικά της Αττικής έχει να μελετηθεί συντονισμένα και ολοκληρωμένα από την εποχή του 2004. Εμείς αυτό που ζητάμε είναι να μπουν συγκοινωνιολόγοι-μηχανικοί να κάνουν μελέτες, να στελεχωθούν οι υπηρεσίες και να προτείνουμε μέτρα.

Τα ΜΜΜ θα πρέπει να ενισχυθούν, στα οποία υπάρχει μεγάλο πρόβλημα κυρίως με τα λεωφορεία, τα οποία είναι απαρχαιωμένα. Προχωρά βέβαια η κυβερνηση σε κάποια ανανέωση του στόλου, αλλά χρειάζονται και άλλα μέτρα: επαναδρομολόγηση, νέα δρομολόγια, λεωφορειόδρομοι. Επίσης, οι επεκτάσεις του μετρό θα πρέπει να είναι πρώτη προτεραιότητα για οποιαδήποτε κυβέρνηση. Όμως όλη αυτή η περίοδος της οικονομικής κρίσης πήγε πάρα πολύ πίσω όλα τα ζητήματα που αφορούν στις αστικές συγκοινωνίες και αυτό είναι που πληρώνουμε τώρα.