«Σε κυκλοφοριακό κορεσμό ο Κηφισός, έχουμε πολλά αυτοκίνητα και μεγάλο αριθμό μετακινήσεων με τα ΙΧ», δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και την εκπομπή «Στον αέρα» με τη δημοσιογράφο, Νίκη Λυμπεράκη, ο Πρόεδρος Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, Παναγιώτης Παπαντωνίου.

Ο Πρόεδρος Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, Παναγιώτης Παπαντωνίου, είπε πως μέρος του κόσμου δεν έχει επιστρέψει στα μέσα μαζικής μεταφοράς μετά την πανδημία του κορονοϊού.

Διαβάστε ακόμα: Πατούλης στα Παραπολιτικά 90,1: Έχουμε περισσότερα από 2,5 εκατ. αυτοκίνητα στο Λεκανοπέδιο - Προφανώς αυτό που χρειάζεται είναι έργα υποδομής

Ακόμη, σημείωσε πως πρέπει να δοθεί έμφαση στη διαχείριση της κυκλοφορίας, να δυναμώσουν τα μέσα μεταφοράς αρκεί αν γίνουν φθηνότερα και πιο γρήγορα.

Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Παναγιώτη Παπαντωνίου στα Παραπολιτικά 90,1:

Με αφορμή τη μεγάλη έρευνα των Παραπολιτικών 90,1 «Κηφισός ώρα μηδέν»

Π.ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ: Είναι μια φυσική εξέλιξη των πραγμάτων η οποία θα είχε έρθει νωρίτερα αν δεν είχαμε την οικονομική κρίση. Η οικονομική κρίση καθυστέρησε αυτό τον κυκλοφοριακό κορεσμό, μετά είχαμε και την υγειονομική κρίση που είχαμε τις απαγορεύσεις και φτάσαμε τα τελευταία 2-3 χρόνια να πηγαίνουμε σε ρεκόρ κάθε μέρα και στον Κηφισό και γενικότερα στην Αττική γιατί είναι ένα γεγονός ότι έχουμε πολλά αυτοκίνητα, πολύ μεγάλο αριθμό μετακινήσεων οι οποίες γίνονται με τα ΙΧ σε ένα συγκοινωνιακό δίκτυο στην Αττική το οποίο είναι κορεσμένο. Οι ώρες αιχμής έχουν διευρυνθεί κατά πολύ, σχεδόν έχουμε συνεχή αιχμή.

Π.ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ: Υπάρχει ένα μέρος του κόσμου το οποίο δεν έχει επιστρέψει στα ΜΜΜ λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Είναι ξεκάθαρο ότι τα πράγματα πάνε συνεχώς προς το χειρότερο και αυτή είναι η εξέλιξη όσο δεν γίνεται κάτι.

Π.ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαχείριση της κυκλοφορίας και οι βασικοί άξονες είναι ΜΜΜ. Τα ΜΜΜ πρέπει να δυναμώσουν, και θα δυναμώσουν αν γίνουν πιο οικονομικά, πιο γρήγορα και πιο αξιόπιστα. Δεύτερος άξονας πολύ σημαντικός είναι η αστυνόμευση. Είναι απαραίτητη η αστυνόμευση να ειναι όσο το δυνατόν πιο μεγάλη και θα πρέπει να γίνεται και με ψηφιακά μέσα, γιατι αν δεν αστυνομευτεί πρώτον η κίνηση στις λεωφορειολωρίδες για να γίνουν τα λεωφορεία πιο γρήγορα και η παράνομη στάθμευση θα έχουμε πολλαπλές συνέπειες στο κυκλοφοριακό. Αυτά θα πρέπει να είναι οι ναυαρχίδες από εκεί και πέρα θα πρέπει να γίνουν και άλλα πράγματα παράλληλα τα οποία συνδυαστικά θα βελτιώσουν την κατάσταση. Θα πρέπει να μετακινηθούν κάποιες μετακινήσεις από τις ώρες αιχμής, ίσως θα πρέπει να πάμε σε κάποια κλιμακωτά ωράρια. Η τηλεργασία θα πρέπει να ενταθεί. Πρέπει να δοθούν κίνητρα να πάμε σε συνεπιβατισμό. Ένα άλλο είναι με τα βαρέα οχήματα και τις φορτοεκφορτώσεις, πρέπει να μετακινηθούν από τις ώρες αιχμής