Σοκ και δέος προκαλεί στο πανελλήνιο το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα με τις δύο αμαξοστοιχίες που σημειώθηκε στα Τέμπη.

Όσα έρχονται στο φως προκαλούν ανατριχίλα. Μάλιστα, τραγικές είναι οι συγκρίσεις της κατάστασης των σιδηροδρόμων με το πρόσφατο παρελθόν, σύμφωνα με όσα δήλωσε, μιλώντας στο MEGA, ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, ο Γιώργος Αποστολέρης.

«Με 40 μέρες δεν γίνεσαι σταθμάρχης», ανέφερε ο Γιώργος Αποστολέρης, μιλώντας σχετικά με το σταθμαρχείο Λάρισας και τον 59χρονο σταθμάρχη, ο οποίος έχει συλληφθεί για τον ρόλο του στην τραγωδία των Τεμπών.

«Η Λάρισα είναι από τους δυσκολότερους σταθμούς. Ιδιαίτερος σταθμός με φόρτο εργασίας πάρα πολύ μεγάλο. Παλιότερα δεν υπηρετούσε ένας σταθμάρχης, αλλά δύο σταθμάρχες και με την τηλεδιοίκηση είχε άλλους δύο σταθμάρχες», σημείωσε ακόμη μιλώντας στο MEGA.

Παράλληλα, ερωτώμενος σχετικά με το γιατί δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση στη Λάρισα, είπε: «Μέχρι πριν από 3-4 χρόνια λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση και αυτό θα απέτρεπε κάθε λάθος που θα μπορούσε να κάνει ένας σταθμάρχης ή μηχανοδηγός. Το 2004 στον Βόλο υπήρχαν 28 σταθμάρχες και 36 κλειδούχοι, σήμερα δεν υπάρχει κανένας. Σταμάτησε γιατί δεν υπάρχει προσωπικό.

Η τηλεδιοίκηση θέλει γύρω στα 11 άτομα. Φεύγουν συνεχώς σταθμάρχες, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει έμπειρο προσωπικό. Δυστυχώς με 40 μέρες δεν γίνεσαι σταθμάρχης. Εξ ανάγκης τοποθετήθηκε ο συνάδελφος εκεί. Η εμπειρία χρόνων χτίζεται σε μικρούς σταθμούς με μεταθέσεις».