Μεγάλη αναστάτωση προκλήθηκε χθες στη ΔΟΥ Παλλήνης, καθώς ένας πολίτης άρχισε να σπάει τζάμια και να μιλάει με χυδαίο τρόπο, επειδή του είχαν παγώσει τους λογαριασμούς.

Πιο συγκεκριμένα, ένας φορολογούμενος προσήλθε στη ΔΟΥ Παλλήνης , καθώς είχε κάποιες οφειλές και του είχαν δεσμεύσει τα χρήματα από τους τραπεζικούς λογαριασμούς.

Φτάνοντας στο γκισέ εξήγησε στην υπάλληλο ότι δεν γίνεται να μην μπορεί να παίρνει χρήματα από τον λογαριασμό του, γιατί δεν θα μπορούσε να ζήσει.

Η υπάλληλος του εξήγησε ότι δεν είναι εκείνη που παίρνει τις αποφάσεις, για το πάγωμα του λογαριασμού του.

Μετά από λίγα λεπτά, ο άνδρας άρχισε να χτυπάει και να σπάσει τα τζάμια, να μιλάει άσχημα και με χυδαίο τρόπο στην υπάλληλο της ΔΟΥ Παλλήνης.

Η δέσμευση των λογαριασμών γίνεται πλέον αυτόματα, επισήμανε ο υπάλληλος της ΔΥΟ.

Ο κ. Καούκης, μιλώντας στο Open, σημείωσε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνουν τέτοια περιστατικά.

«Ο οφειλέτης ήταν αγανακτισμένος, γιατί του είχαν μπλοκάρει τους λογαριασμούς. Τον τελευταίο καιρό έχει αποστείλει η ΑΑΔΕ αυτόματα μέτρα κατάσχεσης σε αυτούς που έχουν ληξιπρόθεσμα χρέη και τα έχουν αφήσει χωρίς να δείξουν κάποιο ενδιαφέρον. Τα αναγκαστικά μέτρα κατάσχεσης είναι ότι σου δεσμεύουν την κινητή και την ακίνητη περιουσία και σου μπλοκάρουν τους τραπεζικούς λογαριασμούς, άρα δεν μπορεί να κάνεις κάποια συναλλαγή μέσω τραπέζης. Του εξήγησε η συνάδελφος του οφειλέτη ότι δεν είναι δικό της θέμα, αλλά έχει γίνει αυτόματα από το σύστημα, αλλά ο πολίτης δεν μπορούσε να το καταλάβει», τόνισε ο κ. Καούκης υπάλληλος της ΔΟΥ Παλλήνης.

«Μην ξεχνάμε ότι ο εφοριακός υπάλληλος είναι ένας κρατικός λειτουργός που εκτελεί τους νόμους, δεν είναι ότι μόνος του αποφασίζει. Δεν είναι ωραίο να έχουμε συμπλοκές πολιτών με εφοριακούς υπαλλήλους. Δυστυχώς έχουμε θρηνήσει και θύματα λόγω τέτοιων συμπλοκών, όπως πέρσι στην Κοζάνη. Βεβαίως κινδυνεύουμε από τέτοια περιστατικά», κατέληξε.