Έντονη κριτική για τις πολιτικές που ακολουθούν σε μία σειρά από θέματα λειτουργίας, μεταξύ των οποίων η ιδιωτικότητα και η προστασία των δεδομένων των πελατών τους, δέχθηκαν η Amazon και το Whatsapp.

Στην ετήσια αξιολόγηση του Electronic Frontier Foundation το οποίο βαθμολόγησε 27 εταιρείες δίνοντάς τους από ένα μέχρι πέντε αστέρια με κριτήριο τις πολιτικές που ακολουθούν, οι δύο παραπάνω εταιρείες έλαβαν μόλις δύο και δέχθηκαν έντονη κριτική. Η κυριότερη κριτική που δέχθηκαν Amazon και Watsapp οφείλεται στο ότι είναι πρόθυμες να «πουλήσουν» τους πελάτες τους, αλλά και επειδή δεν ενημερώνουν τις κρατικές υπηρεσίες όταν τους ζητούν στοιχεία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με «άριστα» βαθμολογογήθηκαν μόλις 9 εταιρείες, μεταξύ των οποίων η Adobe, το Dropbox, η Uber και η Lyft, ενώ τα μεγαλύτερα ονόματα στην τεχονολογία, η Apple, η Google και η Microsoft, πήραν 4/5 αστέρια. Τη χαμηλότερη βαθμολογία με ένα αστέρι έλαβαν οι Αμερικανικές εταιρείες τηλεπικοινωνιών AT&T, Comcast, T-Mobile και Verizon.

Πάντως, η EFF τονίζει ότι συνολικά ο κλάδος των εταιρειών αυτών έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια στις πολιτικές που αξιολογούνται.