Η πολλή δουλειά και το μεράκι στην εταιρία ΖΑΓΟΡΙ, είναι σίγουρα από τα βασικά χαρακτηριστικά που την οδήγησαν στην κορυφή των προτιμήσεων των καταναλωτών. Το καλό πάντα ξεχωρίζει.

Η αξία του μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ επισφραγίζεται πολύ συχνά και με διάφορους τίτλους που κατακτά.

Το να καταφέρεις άλλωστε στον κλάδο σου να γίνεις το «πρώτο όνομα», είναι δύσκολο αλλά και πολύ σημαντικό. Γι' αυτό το λόγο, οι περισσότερες εκ των κορυφαίων εταιρικών επωνυμιών της Ελλάδας τα τελευταία χρόνια «μάχονται» για να τιμηθούν με το βραβείο «Superbrands», ώστε να λάβουν την επίσημη σφραγίδα αριστείας με το μεγαλύτερο κύρος παγκοσμίως.

Το ΖΑΓΟΡΙ βραβεύτηκε από το θεσμό των SUPERBRANDS GREECE 2016 ως Corporate Superbrand, ή πιο απλά ως η Κορυφαία Εταιρική Επωνυμία στην Ελλάδα στον τομέα του, στα εμφιαλωμένα νερά για το 2016, πιστοποιώντας με αυτό τον τρόπο την αναγνωρισιμότητα του στην ελληνική αγορά, με κύρια χαρακτηριστικά την συνέπεια και την ευθύνη του προς τους καταναλωτές.

Από 1.500 υποψήφιες εταιρίες, αναδείχθηκαν 273 Εταιρικές Επωνυμίες ως κορυφαίες στην Ελλάδα που αναγνωρίζονται ως Corporate Superbrand Greece 2016.

Ο διαγωνισμός Corporate Superbrand Greece 2016 οργανώθηκε για 5η φορά στην Ελλάδα, ενώ η εκδήλωση βράβευσης πραγματοποιήθηκε την Άνοιξη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Το βραβείο για τη ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ παρέλαβε ο Πρόεδρος της εταιρείας, κ. Νίκος Χήτος από το μέλος της Κριτικής Επιτροπής των Superbrands, κ. Γιάννη Αναστασόπουλο, Σύμβουλο Διοίκησης Εταιρείας Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ).

Ο διαγωνισμός Corporate Superbrand Greece 2016 έχει σκοπό να αναδείξει τις κορυφαίες εταιρικές επωνυμίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα σε 39 κλάδους της οικονομίας.

Μια επωνυμία που αναδεικνύεται ως Superbrand -κορυφαία δηλαδή- προσφέρει στους καταναλωτές σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι των ανταγωνιστών της, κερδίζει κατά μια έννοια απτές αποδείξεις για όσα καλά ή καλύτερα μπορεί να προσφέρει.

Τα κριτήρια με τα οποία ψηφίζονται οι εταιρείες είναι: η Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας και Δύναμη Φήμης, η Αξιοπιστία και η Μακροχρόνια Συνέπεια της καθώς και η Εταιρική Υπευθυνότητα στους τομείς Αγορά (Ποιότητα και Τιμή Προϊόντος ή Υπηρεσίας), Εργασιακές Σχέσεις (Σύννομη και Διάφανη Λειτουργία, Κλίμα και Πρακτικές), Κοινωνία (Χορηγικές, Πολιτισμικές και Κοινωνικές Πρωτοβουλίες), Περιβάλλον (προστασία και περιορισμός αρνητικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων).

Κάθε Superbrand έχει εδραιώσει κορυφαία φήμη στην κατηγορία του, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι η διαδικασία της ανάδειξης δεν βασίζεται σε συγκριτική θεώρηση κύκλου εργασιών, μεριδίων αγοράς, όγκου πωλήσεων ή στοιχείων κεφαλαιοποίησης μεταξύ διαφόρων εταιρειών και επωνυμιών.