Ρεπορτάζ
Ρεπορτάζ Πέτρος Κουσουλός
Αυτοί είναι οι τέσσερις πιο απλοί τρόποι που θα ηρεμήσουν το μυαλό σου
Ηρεμια-και-χαλαρωση-στα-7-πιο-ονειρικα-σπα-της-Αθηνας-Photos
Ζωή

Αυτοί είναι οι τέσσερις πιο απλοί τρόποι που θα ηρεμήσουν το μυαλό σου

Βάλε τους στη ζωή σου

Όλοι ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι να έχουμε ηρεμία και χαλάρωση στην καθημερινή μας ζωή. Γιαυτό εμείς εδώ έχουμε τους αγαπημένους μας τρόπους για ν΄αναπληρώσουμε τη χαμένη σωματική ενέργεια και να θεραπεύσουμε την ψυχή μας.

1.Κάνε ένα μπάνιο

Πριν πας για ύπνο ή όποια στιγμή χρειάζεσαι να χαλαρώσεις, γέμισε τη μπανιέρα με ζεστό νερό, προσθέστε ένα φλιτζάνι άλατα και 7 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας (ή όποιο άλλο χαλαρωτικό σου αρέσει) και απόλαυσέ το. Αν έχεις κεριά, άναψέ τα και άστα να απορροφήσουν τα προβλήματά σου, παίρνοντας παράλληλα βαθιές αναπνοές ενώ βρίσκεσαι στο νερό.

2.Πάρε λίγο καθαρό ​​αέρα

Η φύση θεραπεύει τον εγκέφαλό σου, μειώνει την κορτιζόλη, μειώνει τη φλεγμονή και σε μεταταφέρει σε μια ήρεμη, χαρούμενη κατάσταση. Δεν χρειάζεται να αγοράσεις ένα αγρόκτημα ή ένα θέρετρο. Περπατώντας σε ένα πάρκο για 30 λεπτά μερικές φορές την εβδομάδα μπορείς να κάνεις τη διαφορά.


3.Παίξε

Το παιχνίδι είναι απαραίτητο για την υγεία και την ευτυχία ως άσκηση, και το γέλιο αυτόματα σε κάνει να χαλαρώνεις. Βρες λίγο χρόνο για να παίξεις με τους φίλους ή τα παιδιά σου. Κανε το χόμπι που αγαπάς, αλλά δεν καταφέρνεις ποτέ ν' απολαύσεις. Κάντο χωρίς πίεση!

4.Κάνε σεξ

Το να κάνεις σεξ με κάποιον που αγαπάς βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου, μειώνει την υπερδιέγερση της κορτιζόλης και ενισχύει τη διάθεσή σου. Οι σωστές σχέσεις μπορούν να αντισταθμίσουν τις καθημερινές εντάσεις και να αυξήσουν τη μακροζωία σου.

TAGS:

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα