Βιταμίνη D: Ποιο φρούτο την απογειώνει;
4547787
Ζωή

Βιταμίνη D: Ποιο φρούτο την απογειώνει;

Η Βιταμίνη D αποτελεί έναν ισχυρό σύμμαχο για τον οργανισμό, με σημαντική επίδραση στο ανοσοποιητικό σύστημα και την υγεία γενικότερα. 
Γνωστή και ως η βιταμίνη του ήλιου, θεωρητικά για τη σύνθεση της αρκούν λίγα λεπτά έκθεσης στον ήλιο.

Ωστόσο, οι γρήγοροι ρυθμοί της ζωής και οι ανειλημμένες υποχρεώσεις συχνά δεν μας επιτρέπουν να περνάμε όσο χρόνο θα θέλαμε στη φύση, με αποτέλεσμα ακόμη και σε μία ηλιόλουστη χώρα όπως η Ελλάδα πολλοί να παρουσιάζουν έλλειψη ή ανεπάρκεια βιταμίνης D.

Σε αυτή την περίπτωση οι λύσεις είναι δύο, να βάλουμε στη διατροφή μας όσο πιο συχνά γίνεται τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη D, καθώς και να πάρουμε κάποιο συμπλήρωμα διατροφής με βιταμίνη D σε συνεννόηση με γιατρό.

Και η μητέρα φύση έχει φροντίσει να προσφέρει απλόχερα τη δυνατότητα ενίσχυσής της με ένα συγκεκριμένο φρούτο. Υπάρχει και ένα τρίτο tip, που πρέπει να ακολουθήσουμε για καλύτερη απορρόφηση της από τον οργανισμό και αυτό, είναι να τρώμε καθημερινά μία μπανάνα.


Οι μπανάνες είναι μια καλή πηγή μαγνησίου και σύμφωνα με έρευνα, διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ενεργοποίηση της βιταμίνης D. Σύμφωνα με δημοσίευμα στο περιοδικό της Αμερικανικής Οστεοπαθητικής Εταιρείας είναι «απαραίτητο να διασφαλιστεί ότι η συνιστώμενη ποσότητα μαγνησίου καταναλώνεται για να ληφθούν τα βέλτιστα οφέλη της βιταμίνης D», καθώς το μαγνήσιο βοηθά στην ενεργοποίηση της μόλις εισέλθει στην κυκλοφορία του αίματος.

Τι καλύτερο λοιπόν, από το να ξεκινάς τη μέρα σου με ένα μπολ γιαούρτι εμπλουτισμένο με βιταμίνη D στο οποίο μέσα θα προσθέσεις και μία μπανάνα σε φέτες;


Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα