Σίγουρα περιμέναμε από την πανδημία να βγουν κερδισμένες και με αυξημένα κέρδη οι φαρμακευτικές και τα σούπερ μάρκετ. Αν μας έλεγαν πάντως πριν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας, ότι τα είδη γυμναστικής στο σπίτι θα ήταν στη κορυφή των αγορών των Ελλήνων, τη περίοδο της καραντίνας, σίγουρα δν θα ποντάραμε σε αυτό.

Για την ακρίβεια δεν ξέραμε ότι οι Έλληνες είναι τόσο αθλητικοί τύποι, αφού τόσο τα μηνύματα για άθληση, όσο και οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου οργάνων γυμναστικής δείχνουν ότι οι Έλληνες μπορούμε να κατέβουμε στους επόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Το αρχικό σοκ του κλεισίματος των γυμναστηρίων αλλά και των δημόσιων χώρων για προπόνηση, ακολούθησαν οι παραγγελίες για βαράκια, λάστιχα, τα στρώματα γυμναστικής, οι διάδρομοι για τρέξιμο στο σπίτι, οι ιμάντες για trx και μπάλες για γιόγκα.

Σε πολλές των περιπτώσεων οι μέρες παραλαβής των οργάνων έφταναν μέχρι και τις 15 ημέρες, λόγω υπερβολικού όγκου παραγγελιών.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που συγκέντρωσε η ομάδα Business Intelligence της ιστοσελίδας «Skroutz» για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών την περίοδο 9-29 Μαρτίου, η κατηγορία των οργάνωση γυμναστικής σημείωσε αύξηση σε ποσοστό 625,60%.