Ο φόβος του κορωνοϊού άλλαξε τις συνήθειες των καταναλωτών, φέρνει πιο κοντά τις online αγορές στα σουπερμάρκετ.

Με τον καταναλωτής να λέει πως «αφού μπορώ να κάνω τις αγορές μου από το σπίτι μου με ένα κλικ, να αποφύγω την πολυκοσμία και τις ουρές στα ταμεία, το παρκάρισμα, την κίνηση στους δρόμους, γιατί να μην παραγγείλω ηλεκτρονικά»;

Έτσι, σύμφωνα με τον Βηματοδότη, στα σουπερμάρκετ αυξήθηκαν τελευταίως οι πωλήσεις (ακόμα και σε ποσοστό 70%) ενώ ορισμένα (για παράδειγμα ο Σκλαβενίτης) δημιούργησαν εταιρεία για τις online αγορές των καταναλωτών.