Η βραδιά Super Bowl είναι ένα από τα δημοφιλέστερα γεγονότα της χρονιάς. Πάνω από 100 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούν ζωντανά τον τελικό του αμερικάνικου ποδοσφαίρου.

Οι μεγαλύτερες εταιρίες του κόσμου πληρώνουν εκατομμύρια δολάρια για λίγα λεπτά διαφήμισης. Στην φετινή βραδιά, μια ασφαλιστική εταιρεία δημιούργησε μια συγκινητική διαφήμιση με ελληνικό στοιχείο.

Το σποτ βασίζεται στις τέσσερις ελληνικές λέξεις που περιγράφουν την αγάπη: φιλία, στοργή, έρωτας και αγάπη.

Δείτε την διαφήμιση: