Είναι γεγονός πως στην εποχή που ζούμε μικροί – μεγάλοι ασχολούνται με τα social media. To Instagram μάλιστα έχει μετατραπεί για κάποιους μέσο από το οποίο μπορεί να βγάλει πολλά χρήματα. Οι εντυπωσιακές φωτογραφίες, τα μοναδικά μέρη, ο αριθμός των followers, τα likes και τα σχόλια είναι τα απαραίτητα εργαλεία για να γίνει κάποιος πετυχημένος influencer και να δει τον τραπεζικό του λογαριασμό να αυγατίζει.

Σύμφωνα με έρευνα του HypeAuditor, οι Έλληνες Influencers, βρίσκονται πρώτοι παγκοσμίως στην απήχηση του κοινού. Συγκεκριμένα, οι Έλληνες influencers έχουν κατά μέσο όρο 5.17% ποσοστό απήχησης, το οποίο καθορίζεται με βάση το ποσοστό του κοινού που κάνει like ή σχόλιο στις δημοσιεύσεις. Το ποσοστό συμμετοχής καθορίζεται από το κοινό που αντιδρά στις δημοσιεύσεις με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Αυτό σημαίνει ότι το κοινό του Instagram ασχολείται πολύ περισσότερο με τα post ενός influencer, παρά ενός οποιουδήποτε άλλου.

Οι εταιρείες μέσα από μια μαθηματική εξίσωση επιλέγουν το λογαριασμό με τη μεγαλύτερη απήχηση. Συγκεκριμένα ο αριθμός των συνολικών likes και σχολίων διαιρείται με τον αριθμό των ακολούθων και έτσι βγαίνει το engagement rate, το οποίο χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να διαλέξουν τον λογαριασμό εκείνον που ταιριάζει ιδανικά στο δικό τους προϊόν.