Αυτές είναι οι δέκα υπερτροφές του φθινοπώρου
cranberries-
Ζωή

Αυτές είναι οι δέκα υπερτροφές του φθινοπώρου

Δίνουν ενέργεια, και δεν έχουν θερμίδες

1. Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι ένα σχετικά φτηνό λαχανικό, αλλά είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και έχει ευεργετική επίδραση στον οργανισμό.

broccoli_2

2. Καρύδια

Οι άνθρωποι που τρώνε ξηρούς καρπούς και κυρίως καρύδια, τρεις φορές την εβδομάδα ή περισσότερο, απολαμβάνουν 2-3 χρόνια ζωής παραπάνω, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο BMC Medicine. Τα καρύδια περιέχουν πολλά και σημαντικά θρεπτικά συστατικά, ιδίως ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, που είναι απαραίτητα για τη βέλτιστη υγεία.

walnuts_2

3. Κουνουπίδι

Είναι χαμηλό σε υδατάνθρακες, υψηλό σε φυτικές ίνες και πλούσιο σε Ω3.

cauliflower

4. Μήλα

Τα μήλα είναι πλούσια επίσης σε αντιοξειδωτικές ουσίες, κυρίως σε βιταμίνη C που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

apples

5. Γλυκοπατάτα

Αποτελεί καλή πηγή βιταμίνης Α που κάνει καλό στην όραση, είναι καλή πηγή σιδήρου κι έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

sweet_potatoes

6.Λαχανάκια Βρυξελλών

Είναι πλούσια σε βιταμίνη C και Κ αλλά και σε φυτικές ίνες. Ιδανικό για detox.

-brussel-sprouts-

7. Ρόδι

Έχει αντικαρκινικές ιδιότητες, είναι αντιφλεγμονώδες, αντιμικροβιακό και μειώνει την κακή χοληστερόλη και την πίεση και αντιμετωπίζει τη διάρροια.

-pomegranates-

8. Παντζάρια

Παρέχουν αντιοξειδωτική, αντιφλεγμονώδη και αποτοξινωτική δράση.

pa_2

9. Κολοκύθα

Η κολοκύθα προλαμβάνει τα καρδιαγγειακά νοσήματα και θεωρείται αντιφλεγμονώδης.

pumpkin-

10. Κράνμπερι

Αγαπημένο superfood, γεμάτο με βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά.

cranberries

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα