Νέα σχολική χρονιά: Διατροφικές συμβουλές για ένα σωστό πρωινό
eating_breakfast
Ζωή

Νέα σχολική χρονιά: Διατροφικές συμβουλές για ένα σωστό πρωινό

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας τόσο για τους ενήλικες όσο και για τα παιδιά

Εξαιτίας των γρήγορων ρυθμών της καθημερινότητας πολλοί από εμάς έχουμε ξεχάσει τη σημασία του πρωινού και μαζί με εμάς και τα παιδιά μας. Η λήψη ενός πλούσιου πρωινού είναι από τους καλύτερους τρόπους για να βελτιώσουμε την απόδοση του παιδιού στις πρωινές του δραστηριότητες και για να εξασφαλίσουμε την ισορροπημένη διατροφή του. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα παιδιά που λαμβάνουν ένα πλούσιο και θρεπτικό πρωινό, σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει, έχουν γενικότερα καλύτερους βαθμούς, παρουσιάζουν υψηλότερο δείκτη ευφυΐας και ικανότητα μάθησης, καθώς και καλύτερη συμπεριφορά στην τάξη, σε αντίθεση με τα παιδιά που μένουν νηστικά το πρωί ή που τρώνε κάτι πρόχειρο.

Προκειμένου τα παιδιά σας να μάθουν να τρώνε πρωινό είναι απαραίτητο να δουν ότι τρώτε κι εσείς. Εντάξτε το στην καθημερινή σας ρουτίνα και καθίστε όλοι μαζί το πρωί στο τραπέζι για να απολαύσετε το πρώτο γεύμα της ημέρας. Καλό είναι ακόμα και το σνακ που θα πάρει το παιδί μαζί στο σχολείο να έχει προετοιμαστεί από το σπίτι, προκειμένου να γνωρίζετε πόσο ποιοτικό είναι αυτό που καταναλώνει και σε ποια ποσότητα.

Διατροφικές συμβουλές για σωστό πρωινό:

1. Όταν επιλέγετε δημητριακά καλό είναι να αποφεύγετε όσα περιέχουν ζάχαρη. Μπορείτε να τους προσθέσετε αποξηραμένα φρούτα ή βρώμη, εάν αυτό που επιλέξατε δεν έχουν.

2. Μια καλή ιδέα είναι να φτιάξετε μπάρες δημητριακών με βρώμη, φρούτα και ξηρούς καρπούς.

3. Ξεκινήστε να φτιάχνετε μαρμελάδες με φρούτα εποχής, οι οποίες είναι πολύ εύκολες στην παρασκευή και διατηρούνται αρκετούς μήνες στο ψυγείο. Εάν δε τα καταφέρνετε αναζητήστε σπιτικές μαρμελάδες από αγροτικούς συνεταιρισμούς ανά την Ελλάδα, οι οποίες είναι άκρως υγιεινές και χωρίς συντηρητικά.

4. Προσθέστε τα αυγά στο πρωινό των παιδιών, είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης και θα νιώθουν χορτάτα όλη μέρα.

5. Μπορείτε να φτιάξετε smoothies, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες και βοηθούν στην αποτοξίνωση του οργανισμού. Χτυπήστε στο μπλέντερ φρούτα, όπως μπανάνες, μήλα και γάλα ή φτιάξτε ένα smoothie λαχανικών με καρότα, ντομάτες και λάχανο.

6. Δοκιμάστε διαφορετικά είδη γάλακτος, καθώς υπάρχουν στο εμπόριο πολλές κατηγορίες (αγελαδινό, πρόβειο, συμπυκνωμένο, σόγιας, χωρίς λακτόζη) για ποικιλία στη γεύση ή μέχρι να πετύχετε το αγαπημένο του παιδιού.

7. Μπορείτε να φτιάξετε ένα κέικ με αλεύρι ολικής άλεσης, ελαιόλαδο, βρώμη και σταφίδες, το οποίο το παιδί μπορεί να το πάρει και στο σχολείο.
Πηγή:tastyday.gr

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα