Η τετρακίνηση αυξάνει την πρόσφυση ειδικά όταν το οδόστρωμα παρουσιάζει μειωμένο συντελεστή τριβής, αλλά από την άλλην δεν είναι πάντα συνώνυμο του σπορ χαρακτήρα και του fun to drive. Ειδικά αν στους πίσω τροχούς δεν καταλήγει σημαντικό ποσοστό της διαθέσιμης ροπής.

Αυτό θέλει να αλλάξει στα τετρακίνητα Volvo η Polestar, η οποία μπορεί να έχει εξελιχθεί σε υπό-μάρκα της σουηδικής εταιρείας αλλά ακόμα εξακολουθεί να ασχολείται με το να εξασφαλίζει στα μοντέλα της τελευταίας περισσότερο fun to drive. Έτσι λοιπόν η τελευταία αναβάθμιση που προσφέρει εξασφαλίζει την αύξηση τόσο της ροπής που καταλήγει στους πίσω τροχούς όσο και στη συχνότητα που αυτό γίνεται. Δηλαδή μετά την επέμβαση της Polestar και περισσότερα Nm θα φτάνουν στον πίσω άξονα και πιο συχνά από ότι συνήθως.

Διαβάστε περισσότερα στο caranddriver.gr