To νέο Suzuki Swift αποτελεί γεγονός. Η δημοφιλέστερη πρόταση στην γκάμα της ιαπωνικής φίρμας βρίσκεται ήδη στη χώρα μας, διεκδικώντας την επιστροφή της στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας των super mini.

"Όπλα" του ο σύγχρονος σχεδιασμός, η βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών όπως άλλωστε και η αύξηση των διαθέσιμων χώρων τόσο για τους επιβάτες όσο και τις αποσκευές.

Αφετηρία για το τρίτης γενιάς Suzuki Swift αποτελεί μια νέα πλατφόρμα, η οποία χαρίζει αυξημένη ακαμψία περιορίζοντας ταυτόχρονα το συνολικό βάρος του ιαπωνικού συνόλου.

Το αποκλειστικά πεντάθυρο Suzuki Swift ξεκινά από τα 840 κιλά, επιτρέποντας ακόμα και στους 90 ίππους του ατμοσφαιρικού κινητήρα των 1,2 λίτρων να ξεδιπλώσουν τη δυναμική τους.

Στους 112 ίππους φτάνει η μέγιστη τιμή της ισχύς του υπερτροφοδοτούμενου συνόλου των 998 κ.εκ., το οποίο για την ώρα εφοδιάζει την κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου.

Και οι δύο κινητήρες βενζίνης αποτελούν τη βάση εξέλιξης δύο ήπιων υβριδικών συνόλων, η απόδοση των οποίων δεν διαφοροποιείται, σε αντίθεση με την κατανάλωση καυσίμου που εμφανίζεται μειωμένη κατά 0,3 λίτρα ανά 100 λίτρα σε σύγκριση με τις συμβατικές εκδόσεις.

Για την ατμοσφαιρική έκδοση των 1,2 λίτρων υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ενός αυτόματου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης που αντικαθιστά την πεντατάχυτη μονάδα. Αντιστοίχως, ως εναλλακτική επιλογή για τον υπερτροφδοτούμενο κινητήρα οι Ιάπωνες εξέλιξαν ένα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Τη νεοσύστατη γκάμα του νέου Swift συμπληρώνει το σύστημα τετρακίνησης, το οποίο συνδυάζεται αποκλειστικά με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων.

Το ιαπωνικό supermini προσφέρεται σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού (GL, GL+, GLX και GLX+), με τα δύο κορυφαία, ωστόσο, να συνοδεύουν μόνο τα υβριδικά σύνολα και τις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο.

Στη βασική έκδοση (GL) των 1,2 λίτρων, η τιμή του νέου Swift ανέρχεται στα 11.860 ευρώ. H συγκεκριμένη είναι η πιο προσιτή διαμόρφωση του αυτοκινήτου, ο βασικός εξοπλισμός του οποίου περιλαμβάνει τα απολύτως απαραίτητα.

Η επιβάρυνση για το αμέσως επόμενο επίπεδο εξοπλισμού (GL+) φτάνει τα 1.000 ευρώ. Στοιχεία όπως οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, οι προβολείς ομίχλης και η οθόνη αφής 7 ιντσών επιχειρούν να δικαιολογήσουν τη διαφορά, διαμορφώνοντας μια σαφώς πιο ολοκληρωμένη πρόταση.

Τέλος, από το εξοπλιστικό επίπεδο GL+ και τα 13.880 ευρώ ξεκινούν οι εκδόσεις που εφοδιάζονται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 998 κ.εκ., φτάνοντας έως τα 16.680 ευρώ στην περίπτωση της έκδοσης GLX που φέρει το αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων.