Μπρα ντε φερ Δημήτρης Τάκης Χριστίνα Κοραή
Νέο, πανίσχυρο Ford Fiesta ST με τρικύλινδρο κινητήρα
gr1oe6sqc0ybthxye7uc
Auto

Νέο, πανίσχυρο Ford Fiesta ST με τρικύλινδρο κινητήρα

Νέα δεδομένα δημιουργούνται στις ισχυρές εκδόσεις μοντέλων, με την παρουσίαση ενός τρικύλινδρου μοτέρ βενζίνης μεσαίου κυβισμού, σύστημα επανεργοποίησης κυλίνδρου και κορυφαίες επιδόσεις.

Η Ford Performance, το τμήμα ισχυρών επιδόσεων της «μπλε οβάλ» μάρκας, θα αποκαλύψει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, την ερχόμενη εβδομάδα, την επόμενη γενιά του Ford Fiesta ST, που θα τροφοδοτείται με νέο, τρικύλινδρο κινητήρα 1.5lt EcoBoost.

Νέος κινητήρας 1.5lt EcoBoost

Μέλος της οικογένειας βενζινοκινητήρων EcoBoost της Ford που περιλαμβάνει και τον πολυβραβευμένο 1.0lt EcoBoost, ο νέος 1.5lt EcoBoost χρησιμοποιεί τεχνολογία υπερσυμπίεσης, άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης και Twin-independent Variable Cam Timing για βελτιστοποιημένες επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. Αποδίδει 200 ίππους και ροπή 290 Nm, με προβλεπόμενη επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα.

Οι τεχνολογίες ενισχύουν το φυσικό, σπορ ήχο του νέου 1.5lt EcoBoost που διαθέτει επίσης σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου, παγκόσμια πρωτιά για της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα, μειώνοντας περαιτέρω τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO) στα 114 γρ./χλμ. περίπου. Το σύστημα θα σταματά αυτόματα την παροχή καυσίμου και τη λειτουργία των βαλβίδων σε έναν από τους κυλίνδρους όταν χρειάζεται, όπως στο ρολάρισμα ή σε διαδρομές με μικρές απαιτήσεις από τον κινητήρα. Η τεχνολογία μπορεί να απενεργοποιεί ή να ενεργοποιεί εκ νέου έναν κύλινδρο σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου – 20 φορές ταχύτερα από το άνοιξε - κλείσε του ματιού – για κορυφαίες επιδόσεις χωρίς διακοπή.

Ο τρικύλινδρος κινητήρας προσφέρει υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές. Οι επιδόσεις αυξάνονται μέσω ενός νέου υπερσυμπιεστή με βελτιστοποιημένη τουρμπίνα για ταχύτερη πίεση υπερπλήρωσης και ελαχιστοποίηση της υστέρησης τούρμπο, πετυχαίνοντας πιο άμεση απόκριση και οδηγική απόλαυση.

Ο αλουμινένιος κινητήρας διαθέτει επίσης ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής που βελτιώνει την απόδοση βοηθώντας τον κινητήρα να φτάνει ταχύτερα στις καλύτερες θερμοκρασίες, και να αποδίδει πιο άμεσα, ελαχιστοποιώντας την απόσταση που διανύουν τα καυσαέρια μέχρι τον υπερσυμπιεστή. Τέλος, περιλαμβάνεται τεχνολογία φίλτρου μικρο-σωματιδίων που μειώνει περεταίρω τις εκπομπές αιθάλης.

Νέα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes)

Για πρώτη φορά ένα Fiesta ST θα προσφέρεται με Drive Modes. Ο οδηγός με τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης, μπορεί να μεταβάλλει τον τρόπο οδήγησης ανάλογα τις απαιτήσεις του, στην πόλη, τον αυτοκινητόδρομο ή ακόμα και σε μια πίστα.

Σε Normal mode, η χαρτογράφηση του κινητήρα, ο έλεγχος πρόσφυσης, ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC), το ESE, ο ήχος της εξάτμισης και το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPAS) είναι διαμορφωμένα για να προσφέρουν φυσική απόκριση και αίσθηση.

Σε Sport mode, η χαρτογράφηση του κινητήρα και το πεντάλ του γκαζιού προσφέρουν αυξημένη απόκριση κινητήρα, ενώ οι ρυθμίσεις του EPAS είναι προσαρμοσμένες για περισσότερη πληροφόρηση και καλύτερο έλεγχο κατά τη γρήγορη οδήγηση. Η ενεργή πεταλούδα ελέγχου στην εξαγωγή και το ESE έχουν ρυθμιστεί ώστε να επιτείνουν τη σπορ χροιά της εξάτμισης και το θόρυβο του κινητήρα μέσα στην καμπίνα.

Σε Track mode, όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος είναι ρυθμισμένα για τους ταχύτερους δυνατούς χρόνους στην πίστα, ο έλεγχος πρόσφυσης απενεργοποιείται και οι παρεμβάσεις ESC επιτρέπουν έντονες πλαγιολισθήσεις για οδήγηση στο όριο.

Το ευέλικτο και άμεσης απόκρισης πλαίσιο σεταρισμένο από τη Ford Performance, υποστηρίζεται από αναβαθμισμένη τεχνολογία Torque Vectoring Control που βελτιώνει το κράτημα και μειώνει την υποστροφή εφαρμόζοντας ισχύ πέδησης στον εσωτερικό εμπρός τροχό στις στροφές. Το Three-mode ESC θα επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν είτε πλήρη παρέμβαση του συστήματος, ή περιορισμένη παρέμβαση, ή και πλήρη απενεργοποίησή του.

Μεγαλύτερη εξατομίκευση

Οι υποψήφιοι αγοραστές του μοντέλου, θα μπορούν να επιλέγουν από μία γκάμα διακοσμητικών στοιχείων για τον επιλογέα σχέσεων, το τιμόνι, τις λαβές θυρών και τα ένθετα στο ταμπλό και από διαφορετικά πακέτα στυλιστικής αναβάθμισης.

Το εργονομικό εσωτερικό του Fiesta ST θα περιλαμβάνει καθίσματα Recaro και τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα.

Εξάλλου, με το σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford, οι οδηγοί του Fiesta ST θα μπορούν να ελέγχουν λειτουργίες ήχου, πλοήγησης και συνδεδεμένων smartphones χρησιμοποιώντας απλές, φωνητικές εντολές σε καθημερινή γλώσσα. Συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, το SYNC 3 υποστηρίζεται από oθόνη αφής έως 8 ιντσών, εμπνευσμένη από tablet που λειτουργούν με κινήσεις pinch & swipe. Θα προσφέρεται επίσης και με ένα υψηλής ποιότητας ηχοσύστημα.

Η επόμενη γενιά Fiesta ST που θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2018 σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις, με τολμηρό και χαρακτηριστικό εξωτερικό στυλ, εμπρός μάσκα με πλέγμα εμπνευσμένη από αγωνιστικό αυτοκίνητο και αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα