Το 2016 ήταν η τρίτη συνεχής χρόνια με θετικό πρόσημο στις διεθνείς πωλήσεις της μάρκας. Διέθεσε 534.322 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, σημειώνοντας τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ιστορία της. Στις ΗΠΑ διέθεσε 82.726 αυτοκίνητα (+18,1%) και στην Κίνα 90.930 (+11,5%).

Στη δυτικοευρωπαϊκή αγορά πουλήθηκαν 206.144 μονάδες (+ 4,1%). Την αυξητική τάση ενίσχυσαν η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Ιταλία.

Η άνοδος των πωλήσεων οφείλεται σε σημαντικό βαθμό στην επιτυχία των μοντέλων της νέας Σειράς 90. Οι πωλήσεις του XC90 σημείωσαν αύξηση 125% σε σχέση με το 2015. Σημαντική ήταν και η επιτυχία του XC60 σε παγκόσμιο επίπεδο.

Παρουσιάζει έντονη αύξηση στον όγκο των πωλήσεών του από το 2008 που εμφανίστηκε στην αγορά. Αναφέρεται ότι κάθε χρόνο οι πωλήσεις του είναι περισσότερες από την προηγούμενη χρονιά.

Στην Ελλάδα η Volvo κατέγραψε 1.458 πωλήσεις νέων αυτοκινήτων. Κατέλαβε το 1,85% από τη συνολική πίτα των πωλήσεων. Το ποσοστό που κατέλαβε στην ελληνική αγορά είναι ένα από τα πιο υψηλά που κατέχει η μάρκα σε διεθνές επίπεδο, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Σημείωσε μεγάλη επιτυχία στην κατηγορία των SUV. Το νέο Volvo XC90 κυριάρχησε ανάμεσα στα μεγάλα SUV.

Πρόκειται για μία κατηγορία που ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος. Ο υποψήφιος αγοραστής επενδύει υψηλό ποσό, οπότε αναζητά την καλύτερη επιλογή. Το XC90 έφτασε τις 201 ταξινομήσεις και κατέλαβε το 48,3% στην κατηγορία του.

Το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 51,4% στο premium τμήμα της κατηγορίας, που περιλαμβάνονται κυρίως ανάλογα γερμανικά μοντέλα. Από τα στοιχεία προκύπτει ότι ένα στα δύο μεγάλα SUV που ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα το 2016 ήταν XC90.

Ιδιαίτερα θετική ήταν η εμπορική πορεία και του XC60. Το μεσαίο SUV ήταν δημοφιλές, καθώς κατέγραψε 217 ταξινομήσεις. Πήρε την πρώτη θέση ανάμεσα στον premium γερμανικό ανταγωνισμό. Αυτό συμβαίνει ανελλιπώς την τελευταία πενταετία.