Μπορεί να έχουν δηµιουργήσει αξιοζήλευτες καριέρες και να απολαµβάνουν ήδη τη δόξα και τον πλούτο µέσα από την τέχνη τους, όµως το επιχειρηµατικό «µικρόβιο» όλο και περισσότερων celebrities τούς έχει δηµιουργήσει την ανάγκη να επενδύσουν ή να δηµιουργήσουν ένα δικό τους brand. Από brands καλλυντικών µέχρι αλκοολούχων ποτών, γνωστοί ηθοποιοί, τραγουδιστές, είδωλα της µόδας εκµεταλλεύτηκαν την αναγνωρισιµότητά τους για να εξερευνήσουν τις επιχειρηµατικές ανησυχίες τους. Ποιες είναι οι γνωστότερες και πιο επιτυχηµένες επιχειρήσεις που ανήκουν σε celebrities;

Διαβάστε ακόμα: Οι celebrities παρακολούθησαν hair seminar, έρευνας, καινοτομίας και κατάρτισης στον Πειραιά

Rare Beauty της Σελένα Γκόµεζ

Η πασίγνωστη τραγουδίστρια και ηθοποιός λάνσαρε, πριν από τέσσερα χρόνια, τo δικό της beauty brand. Η µάρκα προσφέρει µια ευρεία γκάµα προϊόντων οµορφιάς, δίνοντας πάντα έµφαση στη συµµετοχικότητα και την ευαισθητοποίηση σε θέµατα ψυχικής υγείας. Η Γκόµεζ συµµετείχε ενεργά στην ανάπτυξη της Rare Beauty, αξιοποιώντας τις δικές της εµπειρίες και τους αγώνες της µε την αυτοπεποίθηση. To ρουζ της µάρκας είναι εδώ και περίπου τρία χρόνια ένα από τα πιο viral προϊόντα του TikTok, ενώ αξιοσηµείωτο είναι πως πρόσφατα η Rare Beauty αποτιµήθηκε στα 2 δισεκατοµµύρια δολάρια.

Fenty Beauty της Ριάνα

Το πιο γνωστό και επιτυχηµένο ίσως brand καλλυντικών που ανήκει σε celebrity. Η Fenty Beauty, µέλος του Οµίλου LVMH, κλείνει φέτος τα επτά χρόνια από την κυκλοφορία της. Το όραµα πίσω από τη µάρκα είναι να παρέχει µια ολοκληρωµένη σειρά οµορφιάς για όλες τις επιδερµίδες, συµπεριλαµβανοµένων και αποχρώσεων για άτοµα µε σκουρότερους τόνους δέρµατος. Η Ριάνα ακολούθησε αυτή την υπόσχεση προσφέροντας µια εκτεταµένη γκάµα αποχρώσεων, µε πιο αξιοσηµείωτο το concealer και το foundation Pro Filt’r, που παρέχει πάνω από 50 αποχρώσεις.

Aviation American Gin του Ράιαν Ρέινολντς

Ο γνωστός Καναδός ηθοποιός το 2018 λάνσαρε το δικό του ποτό τζιν. Με το χαρακτηριστικό του πνεύµα και τη γοητεία του, ο Ρέινολντς ξεκίνησε µια φιλόδοξη εκστρατεία µάρκετινγκ, αξιοποιώντας, για την προώθηση της µάρκας, τα µέσα κοινωνικής δικτύωσης, µε βίντεο που αµέσως γίνονταν viral. Η συµµετοχή του ίδιου και άλλων διάσηµων φίλων του, όπως ο εξίσου διάσηµος ηθοποιός Χιου Τζάκµαν, στα βίντεο αυτά έπαιξε σηµαντικό ρόλο στην επιτυχία του Aviation Gin, καθιστώντας το αγαπηµένο προϊόν µεταξύ των φίλων του τζιν και εδραιώνοντας τη φήµη του Ρέινολντς και ως έξυπνου επιχειρηµατία.

SKIMS της Κιµ Καρντάσιαν

Η SKIMS ιδρύθηκε από την Κιµ Καρντάσιαν το 2019. Σχεδιασµένη για να προσφέρει άνετα και ταυτόχρονα υποστηρικτικά εσώρουχα για όλους τους σωµατότυπους, κέρδισε γρήγορα δηµοτικότητα για το περιεκτικό µέγεθος και την ποικιλία των nude αποχρώσεων. Απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσµα σωµατότυπων και µεγεθών. Με στρατηγικές καµπάνιες µάρκετινγκ και το σωστό promotion από άλλες διασηµότητες, η SKIMS έχει γίνει οικείο όνοµα στη βιοµηχανία της µόδας, ενδυναµώνοντας τα άτοµα, ώστε να αγκαλιάσουν το σώµα τους και να βρουν τη χαµένη τους αυτοπεποίθηση.

Meaningful Beauty της Σίντι Κρόφορντ

Το supermodel αποφάσισε να µοιραστεί τα µυστικά για τη σωστή περιποίηση της επιδερµίδας το 2004, σε συνεργασία µε τον Γάλλο αισθητικό χειρουργό dr. JeanLouis Sebagh. Η Meaningful Beauty επικεντρώθηκε σε αντιγηραντικά προϊόντα, παρουσιάζοντας πλήρες πρόγραµµα περιποίησης, το οποίο χρησιµοποιεί και η Σίντι για να διατηρεί το δέρµα της άψογο. Καθώς η επιτυχία της µάρκας µεγάλωνε, νέα προϊόντα άρχισαν να εντάσσονται στη συλλογή, όπως προϊόντα περιποίησης µαλλιών και σώµατος.

Pleasing του Χάρι Στάιλς

Γνωστός για το εκκεντρικό του στιλ, ο Χάρι Στάιλς, που είδε την καριέρα του να εκτοξεύεται χάρη στην εξαιρετικά επιτυχηµένη περιοδεία του «Love on Tour», αποφάσισε να κυκλοφορήσει τη δική του σειρά βερνικιών, αρωµάτων και άλλων προϊόντων οµορφιάς, όπως serum και lip balm. To brand δίνει έµφαση στη ρευστότητα των φύλων, µε αποστολή να «φέρει χαρούµενες εµπειρίες και προϊόντα που διεγείρουν και εξερευνούν τις αισθήσεις και θολώνουν τα όρια».

The Honest Company της Τζέσικα Αλµπα

Με έµφαση στη διαφάνεια και τη βιωσιµότητα, η ηθοποιός δηµιούργησε το brand καταναλωτικών αγαθών το 2011. Ειδικεύεται στην παραγωγή φιλικών προς το περιβάλλον, µη τοξικών οικιακών και βρεφικών προϊόντων, µεταξύ των οποίων πάνες, προϊόντα περιποίησης της επιδερµίδας και είδη καθαρισµού. Η µάρκα έχει κερδίσει δηµοτικότητα για τη δέσµευσή της να παρέχει ασφαλή και αποτελεσµατικά προϊόντα για τις οικογένειες.

E.D. της Ελεν ΝτεΤζένερις

Το δικό της lifestyle brand λάνσαρε το 2015 η πασίγνωστη Αµερικανή παρουσιάστρια. Η µάρκα διαθέτει µια σειρά προϊόντων, όπως διακοσµητικά, ρούχα και αξεσουάρ, που αντικατοπτρίζουν το προσωπικό στιλ της ΝτεΤζένερις. Γνωστή για τα µοντέρνα και παιχνιδιάρικα σχέδιά της, η E.D. Ellen DeGeneres στοχεύει να σκορπίσει χαρά και θετικότητα.

Δημοσιεύθηκε στην «Απογευματινή».