Όταν το 1833 ο γαλλο-ιταλικής καταγωγής επιχειρηματίας Φραγκίσκος Θεόφιλος Φεράλδης (François Théophile Laurent Feraldi, 1805-1888) κατέθεσε στην τότε ελληνική κυβέρνηση πρόταση για τη σιδηροδρομική σύνδεση Αθηνών – Πειραιώς είδε να απορρίπτεται άμεσα και ένα από τα πρώτα μεγάλα έργα έπαιρνε παράταση δεκαετιών. Όπως γράφει και ο Σπύρος Μαρκεζίνης στην «Πολιτική Ιστορία της Νεοτέρας Ελλάδος» σε μια περίοδο «παντελούς σχεδόν ελλείψεως οδών – ότι η από Ναυπλίου μέχρις Αθηνών από ξηράς διαδρομή (146 χιλιόμετρα) εχρειάζετο τρία ημερονύκτια (μόνο δε αν εγίνετο δια θαλάσσης μέσω Επιδαύρου η διαδρομή εσυντομεύετο εις το ήμισυ) – θα απετέλει ασφαλώς υπερβολήν η σιδηροδρομική σύνδεσις» των Αθηνών με τον Πειραιά.

Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr