Τον γύρο της αγοράς έκαναν για μία ακόμη φορά πληροφορίες που θέλουν τον Ιβάν Σαββίδη να στρέφεται επιχειρηματικά και στον χώρο της ναυτιλίας και μάλιστα, συγκεκριμένα, στα πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.

Μπορεί από την πλευρά του Σαββίδη να μην επιβεβαιώνεται αυτή η πρόθεση, ωστόσο κάποιοι λένε ότι η σκέψη αυτή υπάρχει στο μυαλό του από την εποχή που ανέλαβε τις τύχες του ΟΛΘ.

Κι επειδή όπου υπάρχει καπνός συνήθως υπάρχει και φωτιά, αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά η αναφορά σε ενδιαφέρον Σαββίδη για πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου έρχεται στο προσκήνιο σε μια χρονική στιγμή κατά την οποία, όπως έχει αποκαλύψει η στήλη, έχει αναπτυχθεί ιδιαιτέρως στενή σχέση ανάμεσα στον Ιβάν Σαββίδη και τον Ευάγγελο Μυτιληναίο.

Ολως τυχαίως, ο Μυτιληναίος αποτελεί τον επιθετικότερο παίκτη στην εγχώρια αγορά φυσικού αερίου, τόσο σε ό,τι αφορά τον όγκο των εισαγωγών και της κατανάλωσης για τις τρεις μονάδες ηλεκτροπαραγωγής με καύσιμο το φυσικό αέριο που διαθέτει, όσο και σε σχέση με την παροχή αερίου σε ιδιώτες πελάτες μέσω της Protergia, ενώ ταυτόχρονα συμμετέχει και στον διαγωνισμό για την πώληση της ΔΕΠΑ Εμπορίας.

Είναι να μη φουντώνουν οι φήμες, λοιπόν.