Σημεία και τέρατα! Σκηνικά που παραπέμπουν στα πιο σκοτεινά «συστήματα» που κρατούν το ελληνικό ποδόσφαιρο στον βούρκο. Ότι συνέβη τις τελευταίες ώρες με τους Πολωνούς διαιτητές που είχαν οριστεί για το ΑΕΚ-Άρης θα μείνουν στην ιστορία ενός από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα της… εξυγίανσης.

Όπως αποκαλύφθηκε γρήγορα με τις δηλώσεις του ίδιου του Πολωνού διαιτητή Πάβελ Ρατσκόφσκι όλο το σκηνικό που στήθηκε από την ΕΠΟ, την ΚΕΔ και όσους την στηρίζουν είχε ένα και μοναδικό σκοπό. Να δημιουργηθεί μια «ιστορία» ώστε με «πραξικοπηματικό» τρόπο η ΚΕΔ να βγάλει τους Πολωνούς και να βάλει Έλληνες, και μάλιστα τον Διαμαντόπουλο.

Ο Πάβελ Ρατσκόφσκι με νέες δηλώσεις του δίνει αναλυτικά όσα έζησε στο διάστημα που ήρθε στη χώρα μας. Από την απρόκλητη επίθεση που δέχθηκε έως την παραίνεση του εκπροσώπου της ΕΠΟ να μην προχωρήσει σε καταγγελία στην αστυνομία! Γιατί ήθελε ο άνθρωπος της ΕΠΟ να μην γίνει αυτή η καταγγελία λέγοντας του πως είναι αργά και δεν πρέπει να κουραστεί; Ποιος ήταν άραγε αυτός ο άνθρωπος της ΕΠΟ;

«Μας έβρισε στα πολωνικά και άρχισε να μας επιτίθεται βρίζοντας την οικογένειά μας»

«Ταξιδεύαμε και όλα πήγαν καλά, και δεν υπήρχε κανένα παράπονο από το προσωπικό και τους ανθρώπους που κάθονταν γύρω μας για τη συμπεριφορά μας και γενικά περάσαμε ευχάριστα στην πτήση μας. Έβλεπα ταινία, ο ένας εκ των φίλων μου διάβαζε βιβλίο. Δεν υπήρχε καμία ενημέρωση από το προσωπικό ότι κάτι πήγαινε λάθος. Όταν φτάσαμε στην Αθήνα κάποιος που μίλαγε στα πολωνικά μας είπε ότι είμαστε Παναθηναϊκός και θα σας σκοτώσουμε αύριο, θα σας γράφουν οι εφημερίδες και διακορεύετε το σύστημα μας και σίγουρα δε θα ξαναδιαιτητεύσουμε. Κατόπιν μας έβρισε στα πολωνικά και άρχισε να μας επιτίθεται βρίζοντας την οικογένειά μας».

«Με χτύπησε στην πλάτη, δεν έκανα τίποτα»

Μετά από αυτό περίμενα τους συναδέρφους μου στο διάδρομο και εκείνη την ώρα μου μίλησε κατά πρόσωπο, μετά από αυτό πήγα στην αστυνομία γιατί αυτός μου είπε ότι είμαστε μεθυσμένοι, και πήγα στην αστυνομία να τους πω να μου κάνουν αλκοτέστ για να αποδείξω ότι δεν είχα πιεi γιατί συνέχιζε να κατηγορεί ότι είχα πιει, μου έδωσε μπουνιά κατόπιν στην πλάτη και στο κεφάλι και δεν έκανα τίποτα. Αυτός ο άνθρωπος στην αρχή μου μίλησε κατά πρόσωπο, μετά με χτύπησε και δεν έκανα τίποτα, με έφτυσε. Ο εκπρόσωπος της ελληνικής ομοσπονδίας μας είπε πως θα ήταν καλύτερα να μην πάμε κατευθείαν στην αστυνομία αλλά να πάμε στο ξενοδοχείο να περάσουμε εκεί το βράδυ γιατί αν πηγαίναμε στην αστυνομία κατευθείαν θα περνάγαμε το βράδυ μας όλο στο αστυνομικό τμήμα. Μετά από αυτό είπα "OK, πάμε στο ξενοδοχείο καλύτερα γιατί είναι αργά"».

«Ήρθε ο Μπένετ στο ξενοδοχείο και μας είπε ότι θα αντικατασταθώ από Έλληνα»

Στο ξενοδοχείο μείναμε όλη νύχτα στο δωμάτιό μας. Μετά τις 12.00 το μεσημέρι ήρθε ο Μπένετ μας είπε για την κατάσταση την ώρα του μεσημεριανού, ότι είναι πολύ σημαντική και δύσκολη και θα αντικατασταθώ από Έλληνα διαιτητή.

«Είμαι επαγγελματίας, ποτέ δεν ήπια»

«Ποτέ δεν ήπια, όσοι με ξέρουν γνωρίζουν πως είμαι επαγγελματίας. Έχω συμβόλαιο, αν το είχα κάνει θα ήμουν σαν σκατά το πρωί και δεν είμαι ηλίθιος. Είμαι έτοιμος να βρεθώ ενώπιον όλων και να πω την αλήθεια. Στο ξενοδοχείο μπορεί να τσεκαριστεί ότι πέρασα το βράδυ στο δωμάτιο και δεν ήπια τίποτα ούτε εκεί ούτε πήγα σε μπαρ. Πήγαμε στο ξενοδοχείο αργά λόγω καθυστέρηση της πτήσης, παραγγείλαμε σε κάποιον πίτσα και σαλάτα στην πτήση. Ήπιαμε νερό, πήγαμε στο ξενοδοχείο στο δωμάτιο. Το πρωί όλες τις ώρες είμαστε στο ξενοδοχείο, δεν το αφήσαμε ποτέ. Ο ομοσπονδία της χώρας με ρώτησε τι έγινε, με υποστήριξε αφού τους είπα την αλήθεια και δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να κάνω.

Νωρίτερα ο Ρατσκόφσκι είχε πει: «Είναι όλα απολύτως ψεύδη 100%. Δεν είμαστε μεθυσμένοι, δεν επιτεθήκαμε σε κανέναν, εμείς δεχτήκαμε επίθεση από κάποιον στο αεροπλάνο. Μου είπε ότι είναι οπαδός του Παναθηναϊκού και ότι θα με καταστρέψει στα media αύριο. Στη συνέχεια με έφτυσε στο πρόσωπο και μου έριξε μπουνιά στην πλάτη κοντά στο κεφάλι, στο αεροδρόμιο. Οποιαδήποτε πληροφορία έχετε από αυτό τον άνθρωπο δεν είναι αλήθεια. Είμαστε στο ξενοδοχείο στο οποίο μας μετέφεραν απευθείας μετά την πτήση. Φάγαμε βραδινό και πήγαμε για ύπνο. Μείναμε στο ξενοδοχείο, το πρωί είμαστε στο ξενοδοχείο, συναντηθήκαμε με τον επικεφαλής της Ελληνικής διαιτησίας τον κύριο Μπένετ, συζητήσαμε μαζί του, του εξηγήσαμε τα πάντα και είναι απόλυτα ψευδές ότι πήγαμε οπουδήποτε. Συζητήσαμε φυσιολογικά μαζί του. Ότι είμαστε ήρεμοι, ότι δεν είμαστε μεθυσμένοι…».