Τον πιο πρόσφατο σταθμό της καμπάνιας «Κωδωνοκρουσία για Αλλαγή» ανακοίνωσε ο Gucci, υποστηρίζοντας έξι οργανώσεις σε όλον τον πλανήτη στη συνδρομή τους στον αγώνα κατά της ανισότητας των δύο φύλων.

Ο ιταλικός οίκος μόδας συνεργάστηκε με τον Ιταλό καλλιτέχνη δρόμου MP5 για τη δημιουργία νέας ταυτότητας της καμπάνιας. Η οποία θα είναι ορατή στους τοίχους των κτηρίων του Gucci σε Λονδίνο, Χονγκ Κονγκ, Νέα Υόρκη, Μιλάνο και Ταϊβάν.

Ο MP5 βασίστηκε στο θέμα της καμπάνιας - «Να Μαζευτούμε Μαζί» - και φιλοτέχνησε τοιχογραφίες στο γνωστό έντονο μονοχρωματικό ύφος του: ανθρώπινες σιλουέτες, που δεν ορίζονται ούτε από φύλο ούτε από άλλες ταμπέλες.

Αυτός ο σταθμός στην καμπάνια του Gucci στοχεύει να υποστηρίξει τις οργανώσεις «Equality Now», «Global Fund for Women», «MS. Foundation for Women», «UN Women», «Vital Voices» και «Women Deliver». Το όλο πρότζεκτ στηρίζουν o εκδοτικός οίκος περιοδικών Hearst Magazines, το Facebook, το Ίδρυμα Kerring και το Ίδρυμα Bill & Melinda Gates.