Τις δεκαετίες του 1990 και του 2000, ο Οµιλος Κόκκαλη εµπέδωσε επαξίως τον τίτλο του «εθνικού προµηθευτή».

Στη βάση εκλεκτικών πολιτικών σχέσεων, αλλά και εν µέσω µιας θύελλας καταγγελιών περί «υπόγειων διαδροµών», κατόρθωσε σχεδόν να µονοπωλήσει κυρίαρχους τοµείς της οικονοµικής και επιχειρηµατικής ζωής. Στα χρόνια των Μνηµονίων η συγκυρία ήταν πολύ διαφορετική.

Η εποχή των «ισχνών αγελάδων», τουλάχιστον σε σχέση µε την επιχειρηµατική δραστηριότητα, άγγιξε και τον «µεγάλο αδελφό» στις κρατικές προµήθειες: τον όµιλο της Intracom.

Στα χρόνια του ΣΥΡΙΖΑ, από το 2015 και µετά, η κατασκευαστική του οµίλου, η Intakat, µετεξελίχθηκε από δευτερεύουσα εταιρεία σε κυρίαρχη «αµυντική γραµµή», από πλευράς κερδοφορίας, για τον εναποµείναντα στην ιδιοκτησία της οικογένειας όµιλο εταιρειών.

Όλες οι λεπτομέρεις και αναλυτικό ρεπορτάζ για:

- Τον προνομιούχο όμιλο Intracom και τις δουλειές που έχει πάρει από την «πρώτη φορά Αριστερά» κυβέρνηση την τελευταία τετραετία

- Τι συνέβη με τη μεγάλη σύμβαση της Fraport στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια και την εμπλοκή της κατασκευαστικής του ομίλου, Intrakat

- Οι κυβιστήσεις Τσίπρα, Παπαδημούλη, Σκουρλέτη & Σία, που κατήγγελαν στο παρλθόν τη διαπλοκή με Siemens

- Η αποθέωση από τα φυλοκυβερνητικά ΜΜΕ, που «υμνούν» ο,τι «έφτυναν» στην προ ΣΥΡΙΖΑ εποχή 

Διαβάστε αναλυτικά στα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ που κυκλοφορούν σήμερα Σάββατο, στα περίπτερα όλης της χώρας.