Κατηγορηματικός ότι επί της δικής του θητείας δεν χάθηκε ούτε μία ημέρα από την προσπάθεια ολοκλήρωσης της σύμβασης 717, η οποία -όπως είπε- όταν ανέλαβε στις 23 Οκτωβρίου 2019, ήταν απολύτως «παγωμένη», υπήρξε ο Χρήστος Βίνης, πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, καταθέτοντας στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για τα Τέμπη.

Διαβάστε επίσης: Εξεταστική για Τέμπη: Κόντρα για το ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου - "Μπανανία η κυβέρνηση" - "Κόλαφος το ψήφισμα"

Ο κ. Βίνης διευκρίνισε ότι στα καθήκοντά του ήταν η εκτέλεση, παρακολούθηση και επίβλεψη των έργων της ΕΡΓΟΣΕ και ότι δεν είχε καμία αρμοδιότητα για την ασφάλεια και χρήση της σιδηροδρομικής γραμμής, ούτε και για την εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού Λειτουργίας.

Για την επίμαχη σύμβαση 717 είπε ότι ήταν παντελώς «κολλημένη», ενώ ερωτηθείς για τις καθυστερήσεις που παρατηρήθηκαν, ανέφερε ότι χάθηκαν 420 εργάσιμες ημέρες κατά τη φάση υλοποίησης του έργου εξαιτίας της αδυναμίας του ΟΣΕ να παραχωρήσει παράθυρα εργασιών επί της γραμμής. «Θέλω να πω ότι ποτέ δεν ήρθε υπόψη μου, ούτε σε γνώση μου, σε καμιά κοινή συνάντηση από τις πολλές που έχουν γίνει και με τον ΟΣΕ, περί κινδυνώδους διαχείρισης ή μη από την ολοκλήρωση αυτών των συστημάτων και των συμβάσεων, διότι αν μιλούσαμε με όρους εμπορίου, ο πελάτης που έπρεπε να παραλάβει αυτό το έργο ήταν ο ΟΣΕ», ανέφερε ο μάρτυρας.

Νωρίτερα, κατέθεσε στην Επιτροπή ο διευθυντής των νομικών υπηρεσιών της ΕΡΓΟΣΕ Γιώργος Λασπονίκος, ο οποίος ανέφερε ότι τόσο οι έξι παρατάσεις της σύμβασης 717 που δόθηκαν επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ όσο και η έβδομη που έγινε επί υπουργίας Κώστα Καραμανλή ήταν «νόμιμες και αιτιολογημένες».