«Το gov.gr βρίσκεται στην 2η θέση μεταξύ 70 εταιρειών και οργανισμών ως προς την εμπειρία του καταναλωτή», αναφέρει σε ανάρτησή του στα social media ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος σχολίασε ότι «ξεκινάμε την εβδομάδα με μια πολύ ευχάριστη είδηση».

Όπως αναφέρει ο πρωθυπουργός «πρόκειται για την επισφράγιση μιας σκληρής δουλειάς που ξεκίνησε στην προηγούμενη κυβερνητική μας θητεία, με σκοπό να βελτιώσει την εμπειρία του πολίτη με το Δημόσιο, να διευκολύνει την καθημερινότητά του. Είναι αποτέλεσμα της Ελλάδας που αλλάζει. Και δεν σταματάμε εδώ. Στόχος μας είναι η ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών του Δημοσίου. Και θα το πετύχουμε!»




gov.gr, ΕΦΚΑ και ΚΕΠ βελτιώνουν την εξυπηρέτηση που προσφέρει το Δημόσιο σύ,φωνα με έρευνα της Braincandy

Το gov.gr του Δημοσίου συγκεκριμένα, είχε φέτος τη δεύτερη καλύτερη επίδοση ανάμεσα σε 70 εταιρείες, θέτοντας πλέον νέα στάνταρ για τις εμπορικές επιχειρήσεις. Τα εν λόγω στοιχεία συμπεριλαμβάνονται σε έρευνα της Braincandy, σύμφωνα με την οποία, το 2023​, το γενικότερο επίπεδο εξυπηρέτησης στην Ελλάδα δεν μεταβλήθηκε σημαντικά.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την Braincandy, και φέτος μπήκαν στο μικροσκόπιο 70 μάρκες από 10 διαφορετικούς κλάδους, σε μία προσπάθεια της Braincandy να παρακινήσει τις εταιρείες να βλέπουν όχι μόνο εντός αλλά και εκτός των αυστηρών ορίων του κλάδου τους, καθώς αυτοί είναι που διαμορφώνουν τις προσδοκίες των ανθρώπων.

Εκτός από τους μεγάλους νικητές και τους χαμένους του CX, η έρευνα μεταξύ άλλων ανέδειξε και κάποια βασικά συμπεράσματα που αφορούν κάθε εταιρεία, σε κάθε κλάδο.

Βασικά συμπεράσματα της έρευνας:

  • Χωρίς μεγάλες μεταβολές το γενικότερο επίπεδο εξυπηρέτησης στην Ελλάδα το 2023, με τον κλάδο της ενέργειας να παρουσιάζει τη μεγαλύτερη βελτίωση, παραμένοντας ωστόσο στην τελευταία θέση σε σχέση με τους υπόλοιπους.
  • Το δημόσιο (gov.gr, ΕΦΚΑ και ΚΕΠ) συνεχίζει να βελτιώνει την εμπειρία που προσφέρει στους πολίτες. Το gov.gr συγκεκριμένα, είχε φέτος την δεύτερη καλύτερη επίδοση ανάμεσα σε 70 εταιρείες, θέτοντας πλέον νέα στάνταρ για τις εμπορικές επιχειρήσεις.
  • Αυτό που φαίνεται να αποζητούν οι Έλληνες περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι να κάνουν την δουλειά τους εύκολα και απλά. Παρά την εστίαση της CX πολιτικής των εταιριών στο ευγενικό προσωπικό, αυτό που φαίνεται να κάνει τη διαφορά είναι η απλοποίηση των διαδικασιών.
  • Η σημαντικότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων στη διαμόρφωση της συνολικής εμπειρίας από μια μάρκα αυξήθηκε. Παράλληλα όμως, φαίνεται μια ξεκάθαρη προτίμηση προς την “φυσική επαφή” όσο οι άνθρωποι μεγαλώνουν.
Διαβάστε ακόμα: Έρευνα: Το gov.gr είχε τη 2η καλύτερη επίδοση στο Customer Experience ανάμεσα σε 70 εταιρείες για φέτος