«Έχω δυσανεξία στο γραφείο, προτιμώ το πεδίο. Θα ασκήσω πολιτική από τους δρόμους και τις γειτονιές», τόνισε ο υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, μιλώντας χθες σε πολίτες, κατά τη διάρκεια της περιοδείας του στην Ανατολική Αττική.

«Θα βαρεθείτε να με βλέπετε στις γειτονιές σας. Μόνο εκεί μπορείς να αντιληφθείς τι συμβαίνει και να παρέμβεις προς όφελος της κοινωνίας. Ο κόσμος έχει βαρεθεί να ακούει αναλύσεις, συζητήσεις και να μη βλέπει λύσεις», πρόσθεσε.

Όπως ανέφερε ο κ. Χαρδαλιάς, βασικές προτεραιότητες για την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής, και κατ' επέκταση της Αττικής, είναι η αναβάθμιση των λιμανιών Ραφήνας και Λαυρίου, η δημιουργία μονάδων επεξεργασίας λυμάτων στο νέο αποχετευτικό δίκτυο, η στήριξη του πρωτογενούς τομέα και του θεματικού τουρισμού.

Ο επικεφαλής του συνδυασμού «Αττική Μπροστά», επισκεπτόμενος διαδοχικά τον Γέρακα, την Παλλήνη, το Πικέρμι, τη Ραφήνα, τη Νέα Μάκρη και τον Μαραθώνα, επισήμανε: «Οι περιφερειακές εκλογές δεν είναι πόλεμος, αλλά μια μάχη προγραμμάτων και ιδεών. Οι συμμετέχοντες μπορεί να είμαστε πολιτικοί αντίπαλοι, αλλά δεν είμαστε εχθροί. Η επόμενη μέρα απαιτεί συνεννόηση, σύνεση και συνεργασία. Ενώνουμε δυνάμεις, διότι θέλουμε να είμαστε χρήσιμοι. Έχουμε δοκιμαστεί στα δύσκολα. Είμαστε σε θέση να λέμε πότε ένα έργο θα ξεκινήσει, πώς θα χρηματοδοτηθεί, πόσο χρόνο θα πάρει να ολοκληρωθεί. Πάντα με όρους αλήθειας, σοβαρότητας, συνέπειας και ευθύνης. Αυτό επιτάσσει το καθήκον».

Ο κ. Χαρδαλιάς επισκέφθηκε επίσης την Πολεοδομία και τα γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής στην Παλλήνη, τον Οργανισμό Λιμένος και το Λιμεναρχείο της Ραφήνας, τις κατασκηνώσεις τρίτης ηλικίας Αγίου Ανδρέα και θερμοκήπιο βιολογικής καλλιέργειας στον Μαραθώνα.

«Στόχος μας είναι μια παραγωγική, πράσινη και ασφαλής Αττική, με σύγχρονες υποδομές και φροντίδα για όλους τους κατοίκους της», σημείωσε.

Τέλος, ο υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής επισήμανε ότι σημαντικό κεφάλαιο στο αναπτυξιακό πρόγραμμα του συνδυασμού «Αττική Μπροστά» είναι η στήριξη της αγροτικής παραγωγής και των τοπικών προϊόντων της Αττικής, αλλά και η έμφαση που δίνεται στην τουριστική προβολή και την προώθηση του θεματικού τουρισμού, με στόχο να καταστεί η Αττική τουριστικός προορισμός 12 μήνες τον χρόνο.

*Αναδημοσίευση από το ΑΠΕ-ΜΠΕ