Στην ανάγκη για σταθερή παρουσία της Αστυνομίας στις γειτονιές της πρωτεύουσας, στα έργα στο κέντρο, αλλά και στην υποψηφιότητα του Ηλία Κασιδιάρη για τον Δήμο Αθηναίων αναφέρθηκε ο Κώστας Μπακογιάννης, μιλώντας το πρωί της Πέμπτης στον ρ/σ του ΣΚΑΪ.

Αναφερόμενος στον Ηλία Κασιδιάρη που ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του για τον Δήμο Αθηναίων, σχολίασε ότι «μιλάμε για έναν καταδικασμένο ναζί. Πρέπει να είμαστε μια γροθιά απέναντι στο μίσος, τη διχόνοια, χωρίς αστερίσκους. Η Δημοκρατία δεν φοβάται καθέναν Κασιδιάρη. Αυτή είναι η δύναμη της Δημοκρατίας. Δεν θα πρέπει να αφήσουμε τον Κασιδιάρη να αλωνίζει ανενόχλητος μέσα στην πόλη».

Για την εγκληματικότητα

Ο δήμαρχος Αθηναίων μίλησε και για τη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Νότη Μηταράκη, κατά την οποία κατατέθηκε ο μαύρος χάρτης της παρανομίας και της παραβατικότητας και στο επίκεντρο βρέθηκε το ζήτημα των ναρκωτικών.

«Στο θέμα των ναρκωτικών πρέπει να αλλάξουμε πλάνο. Να δούμε πώς μπορούμε να δουλέψουμε συνεργατικά με το κράτος. Όπου υπάρχει εμπόριο ναρκωτικών, θα πρέπει να επέμβει η Αστυνομία και όχι ο δήμος ή το υπουργείο. Πρέπει οι έμποροι να μπουν στη φυλακή», σχολίασε ο δήμαρχος Αθηναίων.

Τα έργα στο κέντρο της πρωτεύουσας

Σε ό,τι αφορά την πρόοδο των έργων που γίνονται στο κέντρο και συγκεκριμένα στην Πανεπιστημίου, ο κ. Μπακογιάννης τόνισε ότι «προσπαθούμε να τελειώσει το έργο όσο πιο γρήγορα γίνεται. Διαπλατύνουμε τα πεζοδρόμια και από τις δύο πλευρές για να υπάρχει πρόσβαση για όλους, καθώς δεν υπήρχαν ράμπες για τους ΑμεΑ. Προσθέτουμε 70 νέα μεγάλα δέντρα και συνδέουμε την Ομόνοια με το Σύνταγμα.

Ήδη το έργο παίρνει σάρκα και οστά αν δείτε κατεβαίνοντας την Πανεπιστημίου. Ναι, έχει καθυστερήσει η ολοκλήρωσή του. Αναλαμβάνω την ευθύνη που μου αναλογεί», τόνισε ο κ. Μπακογιάννης και προσέθεσε ότι «πρέπει να επιλέξουμε ή τσιμέντο ή παιδιά στην πόλη».

Για το παρκάρισμα πάνω στις ράμπες, ο Κώστας Μπακογιάννης τόνισε ότι «έχουμε βάλει αισθητήρες στις ράμπες και όταν κάποιος παρκάρει, ειδοποιείται η Δημοτική Αστυνομία και σπεύδει στο σημείο».

Μελέτες για ελεγχόμενη στάθμευση

Σε ό,τι αφορά την ελεγχόμενη στάθμευση, σημείωσε ότι «γίνονται μελέτες να επεκταθεί σε Παγκράτι, Μετς, Πετράλωνα, Φιλοπάππου και πίσω από το Χίλτον, ενώ γίνονται ξανά μελέτες γιατί το σχέδιο που εφαρμόζεται είναι από πολλά χρόνια πίσω και κοιτάμε για τυχόν βελτιώσεις».

Με πληροφορίες από ΣΚΑΪ