Η ανάδειξη του κυβερνητικού έργου συνιστά βασικό μέλημα του Μαξίμου και της Πειραιώς, σε ό,τι αφορά τις προετοιμασίες για την παρουσία του πρωθυπουργού στη φετινή ΔΕΘ (την τελευταία πριν από τις επερχόμενες εθνικές εκλογές), όπως έγραφαν τα «Π» από την προηγούμενη κιόλας εβδομάδα.

mitsotakis

Όπως είναι φυσικό, το εγχείρημα αυτό μονοπωλεί, μαζί βεβαίως με το πλέγμα των εξαγγελιών που επεξεργάζεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης, τον επικοινωνιακό σχεδιασμό της ηγεσίας της κυβέρνησης για το κρίσιμο τριήμερο του προσεχούς Σεπτεμβρίου στη συμπρωτεύουσα. Ήδη, εδώ και μερικές ημέρες, ο γενικός γραμματέας του πρωθυπουργού, Γιάννης Μπρατάκος, και ο γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ., Παύλος Μαρινάκης, βρίσκονται σε συνεχή επικοινωνία για το πρόγραμμα των παράλληλων δράσεων της Ν.Δ. κατά τις ημέρες της Έκθεσης, αλλά και για το διάστημα που θα προηγηθεί με στόχο τα πεπραγμένα της κυβέρνησης να καταστούν αντιληπτά και κατανοητά σε όσο το δυνατόν σημαντικότερο κομμάτι των πολιτών, δεδομένου μάλιστα του γεγονότος ότι στη Θεσσαλονίκη θα σηματοδοτηθεί ουσιαστικά η έναρξη της προεκλογικής εκστρατείας.

Η αρχή γίνεται με το πρόγραμμα περιοδειών που έχει εκπονηθεί από την ηγεσία του κυβερνώντος κόμματος και τον Παύλο Μαρινάκη, με αρωγό τον γραμματέα Οργανωτικού, Στέλιο Κονταδάκη, το οποίο θα ξεκινήσει από τα τέλη Αυγούστου και θα συνεχιστεί μέχρι τη δεύτερη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου σε όλους τους νομούς της Δυτικής, Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Για τον λόγο αυτόν θα επιστρατευθούν, πέραν των κομματικών κλιμακίων, υπό τον γραμματέα της Ν.Δ., και κυβερνητικά (όπως, άλλωστε, συμβαίνει τους τελευταίους μήνες), με τη συμμετοχή υπουργών και υφυπουργών και ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε περιοχής όπου θα πραγματοποιούνται οι περιοδείες.

Παράλληλα με τα εν λόγω ταξίδια θα πραγματοποιηθούν και θεματικές εκδηλώσεις για την προβολή του κυβερνητικού έργου ανά τομέα, σε πόλεις της ελληνικής περιφέρειας όπου αναδεικνύεται καλύτερα η κάθε πτυχή των σχετικών παρεμβάσεων και πρωτοβουλιών.

Στο προσκήνιο ζητήματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης

H πρώτη εξ αυτών θα λάβει χώρα στη Θεσσαλονίκη και θα αφορά ζητήματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με τον υπουργό Εσωτερικών, Μάκη Βορίδη, και τον αναπληρωτή υπουργό, Στέλιο Πέτσα, να αποτελούν τους κεντρικούς ομιλητές. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν, μεταξύ άλλων, ανάλογες εκδηλώσεις για τα εθνικά θέματα στον Νομό Έβρου, με ομιλητή τον Δημήτρη Αβραμόπουλο και τον υφυπουργό Εξωτερικών, Ανδρέα Κατσανιώτη, καθώς και για την ανάπτυξη και τις μεγάλες επενδύσεις στην Κοζάνη, με κεντρικούς ομιλητές τον υπουργό Ανάπτυξης, Άδωνι Γεωργιάδη, και τον αναπληρωτή υπουργό Νίκο Παπαθανάση.

Θα πραγματοποιηθούν θεματικές εκδηλώσεις για την προβολή του κυβερνητικού έργου ανά τομέα σε πόλεις της ελληνικής περιφέρειας


Ως είθισται, πριν από την έναρξη της ΔΕΘ, ο υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, θα συνομιλήσει με εκπροσώπους παραγωγικών και επιστημονικών φορέων, όπως και ο υπουργός Δικαιοσύνης, Κώστας Τσιάρας, ενώ για τα μεγάλα έργα υποδομών που είτε έχουν ολοκληρωθεί είτε πραγματοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα θα τοποθετηθούν εκτενώς ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Καραμανλής και ο υφυπουργός Γιώργος Καραγιάννης.

Στο παιχνίδι, όμως, μπαίνει και η ΟΝΝΕΔ, η οποία θα οργανώσει εκδήλωση για τα new skills και τα επαγγέλματα του μέλλοντος, με κεντρικό ομιλητή τον Κυριάκο Πιερρακάκη.

Τα σχετικά πλάνα, όμως, δεν τελειώνουν εκεί, αφού, σύμφωνα με πληροφορίες, το Μαξίμου και η Πειραιώς σχεδιάζουν μια πρωτότυπη καμπάνια για την παρουσίαση των στόχων που έχει επιτύχει η διακυβέρνηση Μητσοτάκη, με την τοποθέτηση ενημερωτικών περιπτέρων και τη διανομή αντίστοιχου υλικού στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για μια δράση που δεν έχει προηγούμενο και η οποία φιγουράρει ως ένα από τα μεγάλα επικοινωνιακά στοιχήματα ενόψει ΔΕΘ. 

Ήδη οι Γ. Μπρατάκος και Π. Μαρινάκης βρίσκονται σε συνεχή επικοινωνία για το πρόγραμμα των παράλληλων δράσεων της Ν.Δ. στην Έκθεση



Τα σημεία αυτά θα εμφανιστούν στην Πλατεία Αριστοτέλους, αλλά και σε κεντρικούς δρόμους άλλων δήμων της συμπρωτεύουσας, με την παρουσία «γαλάζιων» στελεχών σε αυτά να είναι συνεχής, προκειμένου να υφίσταται άμεση επικοινωνία με τους πολίτες. Σε ό,τι αφορά τα ενημερωτικά φυλλάδια που θα διανέμονται, θα περιλαμβάνουν τον απολογισμό του κυβερνητικού έργου σε κρίσιμα μέτωπα, αλλά και τις προεκλογικές δεσμεύσεις της κυβέρνησης που υλοποιήθηκαν μέσα στα τρία αυτά χρόνια.

Άλλωστε, ξεκάθαρη πρόθεση του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι να ανέβει στη Θεσσαλονίκη έχοντας στις αποσκευές του το μότο «Το υποσχεθήκαμε, το πράξαμε», προκειμένου να υπερθεματίσει στην αξιοπιστία της κυβέρνησής του, αλλά και να πείσει τους πολίτες για την αποτελεσματικότητα του σχεδίου του σχετικά με τον δύσκολο χειμώνα που έρχεται από ενεργειακής και οικονομικής πλευράς.