«Η πιο ακριβής δημοσκόπηση, η πιο αντικειμενική είναι η εκλογική κρίση του λαού», δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Μπρα ντε φερ» με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Τάκη και Χριστίνα Κοραή, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Γιαννούλης συμπληρώνοντας ότι «θα αποτυπώσει με ακρίβεια το τι νοιώθουν όλοι αυτοί που είτε δημοσκοπούνται είτε όχι για την Ελλάδα Μητσοτάκη του σήμερα με την βενζίνη στα 3 ευρώ».

Ερωτηθείς αν συμφωνεί ότι η φωτιά προκλήθηκε από ένα πουλί, ο κ. Γιαννούλης απάντησε: «Ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα που αντιμετωπίζουμε είναι η αξιοπιστία του πολιτικού συστήματος όταν μετά από τρία χρόνια διακυβέρνησης η συμπολίτευση πρώτη λέξη που αρθρώνει είναι ''φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ''. Είναι παθογένεια που διαπερνά το πολιτικό σύστημα και το πληρώνουμε με μια γενικότερη απαξίωση για την κεντρική πολιτική σκηνή».

«Το δεύτερο είναι ότι υπάρχουν αποτελέσματα όπως η χθεσινή πυρκαγιά η ιεράρχηση από μια κυβέρνηση περιορισμένης ευθύνης είναι, πρώτα φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ, μετά φταίνε τα καιρικά φαινόμενα, μετά φταίνε οι γαλάζιοι δήμαρχοι. Πουθενά στο κάδρο δεν υπάρχει ευθύνη της κυβέρνησης που έχει την ευθύνη της χώρας για τρία χρόνια», δήλωσε επιπρόσθετα.

«Την 1η Μάιου με πομπώδη τρόπο, με φαντασμαγορικό τρόπο, ο κ. Μητσοτάκης επανέλαβε για μια ακόμη φορά ότι είμαστε καθ’ όλα έτοιμοι για την αντιπυρική περίοδο και την προστασία των δασών. Ένα χρόνο μετά που κάηκε η μισή Ελλάδα, και χθες είδαμε ότι κινδύνευσε να καεί μια από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αττικής από μια πυρκαγιά που κανείς δεν έχει την ευθύνη της και συζητάμε σημερα για πουλιά, αηδόνια και τσόνια τη στιγμή που θα έρεπε μια υπεύθυνη κυβερνηση να σκύψει με σεμνότητα και ταπεινότητα να μην ξανακαεί η Ελλάδα όπως πέρυσι», συμπλήρωσε.

«Ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να φταίει για να πάντα αλλά δεν νομιμοποιείται μια κυβέρνηση μετά από 3 χρόνια να προσποιείται την αντιπολίτευση», υπογράμμισε ο ίδιος.

Για τις δημοσκοπήσεις, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τοποθετήθηκε λέγοντας: «Αυτή τη στιγμή οι αποδεδειγμένα έγκυρες όταν γίνονται με επιστημονικά κριτήρια δημοσκοπήσεις είναι απόλυτα σεβαστές καμία όμως δημοσκόπηση δεν μπορεί να είναι θερμόμετρο, κοινωνική φωτογραφία, πραγματική απεικόνιση αυτού του δράματος ανθρωπιστικού, κοινωνικού και οικονομικού που ζει σήμερα το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας. Η πιο ακριβής δημοσκόπηση, η πιο αντικειμενική είναι η εκλογική κρίση του λαού που θα αποτυπώσει με ακρίβεια το τι νοιώθουν όλοι αυτοί που είτε δημοσκοπούνται είτε όχι για την Ελλάδα Μητσοτάκη του σήμερα με την βενζίνη στα 3 ευρώ και αδράνεια. Όλα τα μέτρα, τσουρουφλιζόμαστε εδώ και μήνες, θα αρχίσουν από τις 15 Ιουνίου και μετά και θα δούμε τότε».

«Αυτή τη στιγμή η Γερμανία μείωσε τον ειδικό φόρο κατανάλωσης, στο Ρότερνταμ επανήλθε στη ιδιοκτησία του δημοσίου όλο το δίκτυο των αστικών συγκοινωνιών. 18 χώρες μείωσαν τον ειδικό φόρο κατανάλωσης κόβοντας τις δημόσιες δαπάνες σε τραπεζίτες και διευθύνοντες συμβούλους και γενικούς διευθυντές με μια δημοσιονομική πειθαρχία που η κυβέρνηση Μητσοτάκη ούτε στον ύπνο της δεν την σκέφτεται για να μην σταματήσει να ευνοεί τα συμφέροντα 5-10 οικογενειών που την κρατάνε στην εξουσία, υπήρξανε μέτρα για το εισόδημα του πολίτη. Τα 13 ευρώ του fuel pass που προηγήθηκε και αν θα είναι 14 τώρα δεν λύνουν το πρόβλημα, αν δεν υπάρξει παρέμβαση στο ΦΠΑ, αν δεν υπάρχει στον ειδικό φόρο κατανάλωσης και στην προκλητική ανοχή και υποβοήθηση ολιγοπωλιακών συμφερόντων που κερδίζουν ένα σκασμό εκατομμύρια στην πλάτη των Ελλήνων πολιτών με υπογραφή Μητσοτάκη», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς αν συμφωνεί με την πρόταση του κ. Σκουρλέτη όπου για να μειωθεί ο ειδικός φόρος κατανάλωσης στη βενζίνη προσωρινά, να πάρει η κυβέρνηση πίσω τη μείωση της φορολόγησης στην ακίνητη περιουσία μέχρι 800 χιλιάδες ευρώ, απάντησε «Το πακέτο μέτρων των 5+1 προτάσεων του ΣΥΡΙΖΑ καλύπτουν όλο το φάσμα και του ειδικού φόρου κατανάλωσης και για το που βρίσκεται ο δημοσιονομικός χώρος για να καταλήξει πλέον να αποφευχθεί αυτή η κοινωνική ανισότητα, η φτώχεια και το αδιέξοδο των πολιτών. Υπάρχει μια εξίσωση που πρέπει να τη λύσει μια υπεύθυνη κυβέρνηση και δυστυχώς δεν είναι η κυβέρνηση Μητσοτάκη, δεν μπορεί το εισόδημα να είναι υποπολλαπλάσια μικρότερο από το κόστος ενέργειας, καυσίμων της ζωής».