Μέσα στο 2022 αναμένεται να πραγματοποιηθεί τουριστική καμπάνια για τη Βόρεια Εύβοια που το κόστος της θα αγγίζει τα 2 εκ. Ευρώ, σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια.

Συγκεκριμένα, ο υπουργός έκανε γνωστή την ένταξη των προορισμών της Στερεάς Ελλάδας στην καμπάνια του ΕΟΤ κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχε με τον περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, Φάνη Σπανό.

Ειδικότερα, ο υπουργός Τουρισμού χαρακτήρισε ως απαράμιλλης ομορφιάς την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τονίζοντας ότι πρέπει να «φωτιστούν» οι προορισμοί της και να καταστούν επισκέψιμοι καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Για την Βόρεια Εύβοια

Aκόμη, σε αυτό το πλαίσιο γνωστοποίησε την τουριστική καμπάνια για τη Βόρεια Εύβοια, ύψους 2 εκατ. ευρώ, η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός του 2022.

«Μια καμπάνια αλλαγής της εικόνας της Βόρειας Εύβοιας και στήριξης των κατοίκων και όλων των επαγγελματιών της περιοχής, καθώς τα έσοδα από τον τουρισμό δεν αφορούν μόνο τον ξενοδοχειακό κλάδο, αλλά και τις μικρές, οικογενειακές επιχειρήσεις, την εστίαση και τα εμπορικά καταστήματα», επισήμανε ο κ. Κικίλιας, ο οποίος έκανε γνωστό ότι θα επισκεφθεί σύντομα την περιοχή μαζί με τον κ. Φραγκάκη.

Ανερχόμενη τουριστική δύναμη η Ελλάδα

Ο κ. Σπανός ευχαρίστησε τον υπουργό Τουρισμού από τη δική του πλευρά και τόνισε ότι η Στερεά Ελλάδα είναι μια ανερχόμενη τουριστική δύναμη, με πολιτιστικά τοπόσημα (Δελφοί, Θερμοπύλες), χιονοδρομικά κέντρα και πλήθος εναλλακτικών προορισμών. «Στόχος μας, με τη συνεργασία Υπουργείου Τουρισμού και ΕΟΤ, είναι να ενισχύσουμε τη δυναμική μας και να γίνουμε Περιφέρεια γνωστή για τους πολλούς και καλούς προορισμούς της», τόνισε χαρακτηριστικά.

Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης και ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος για θέματα Τουρισμού, Αθλητισμού και Εθελοντισμού Ηλίας Μπουρμάς. Μάλιστα, ο κ. Φραγκάκης ενημέρωσε από την πλευρά του ότι ο ΕΟΤ έχει εγκρίνει τη δωρεάν συμμετοχή της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας σε όλες τις εκθέσεις του 2022, όπως είχε κάνει και το 2021, και επισήμανε ότι ο Οργανισμός είναι έτοιμος, υπό την καθοδήγηση του υπουργείου Τουρισμού, να υλοποιήσει τις προτάσεις θα καταθέσει η Περιφέρεια σε συνεργασία με την Marketing Greece.