Νόμο του κράτους αποτελεί το ν/σ του Υπουργείου Υποδομών για την Αστική Κινητικότητα. Επί της αρχής του νομοσχεδίου υπέρ ψήφισαν η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ και το Κίνημα Αλλαγής, κατά το ΚΚΕ και το ΜέΡΑ25 ενώ "παρών" δήλωσε η Ελληνική Λύση. Επί του συνόλου, υπέρ ψήφισαν η ΝΔ και το Κίνημα Αλλαγής, κατά ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ και το ΜέΡΑ25, και "παρών" η Ελληνική Λύση. Επί της τροπολογίας για την προμήθεια συσκευών απολύμανσης του αέρα στα οχήματα των αστικών συγκοινωνιών, υπέρ ψήφισε η ΝΔ ενώ "παρών" δήλωσαν τα κόμματα της αντιπολίτευσης.

Κατά την συζήτηση έγιναν νομοτεχνικές βελτιώσεις, που προβλέπουν την υποχρεωτική χρήση κράνους από αναβάτες οχημάτων μικροκινητικότητας, καθώς και την αύξηση σε πέντε, των μαθημάτων πρακτικής εκπαίδευσης για την ισοδυναμία διπλώματος αυτοκινήτου με δίπλωμα δικύκλου έως 125 κε.

Όπως είπε ο υφυπουργός Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, οι αλλαγές αυτές έγιναν μετά από τη συζήτηση που προηγήθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής.

Η πρώτη ρύθμιση προέβλεπε σύσταση για τη χρήση κράνους για τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα ενώ τώρα προβλέπει την υποχρέωση χρήσης του κράνους, εξαιρουμένων των ηλεκτρικών αμαξιδίων των ΑμεΑ.

Η δεύτερη ρύθμιση προέβλεπε (πλέον της κατοχής διπλώματος Β επί έξι έτη και ηλικία άνω των 27 ετών) την υποχρεωτική πρακτική εκπαίδευση τριών μαθημάτων, ενώ τώρα προβλέπει πέντε μαθήματα.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, ανακοίνωσε στη Βουλή τροπολογία του, που δίδει τη δυνατότητα στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης, να προμηθευτούν συσκευές διασφάλισης της συνεχούς απολύμανσης του εσωτερικού ατμοσφαιρικού αέρα των οχημάτων τους, για την αντιμετώπιση του κινδύνου διάδοσης του κορονοϊού "με ταχύτατες και απόλυτα διαφανείς διαδικασίες διαπραγμάτευσης".