Σπίρτζης στα Παραπολιτικά 90,1: Είναι λάθος οι επιλογές της κυβέρνησης για το λίζινγκ στα νέα λεωφορεία
5013132
Πολιτική

Σπίρτζης στα Παραπολιτικά 90,1: Είναι λάθος οι επιλογές της κυβέρνησης για το λίζινγκ στα νέα λεωφορεία

«Δεν μπορεί να γίνει σύμβαση με τα ΚΤΕΛ Αττικής όταν αυτά είχαν μια κακή διαχείριση στα οικονομικά τους», δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ

«Η κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες έφτασε στο απροχώρητο με ευθύνη της κυβέρνησης» υποστήριξε μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Μπρα ντε φερ» με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Τάκη και Χριστίνα Κοραή, ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Σπίρτζης.

Ο κ. Σπίρτζης ανέφερε πως «εν μέσω κοροναϊού δεν γίνονται απολυμάνσεις στα λεωφορεία και πως πολλές διαδικασίες στους δημόσιους οργανισμούς για τις αστικές συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη καθυστέρησαν οι προμήθειες νέων λεωφορείων».

Παράλληλα δήλωσε πως «είναι λάθος οι επιλογές της κυβέρνησης για το λίζινγκ στα νέα λεωφορεία».

Τέλος διερωτήθηκε πως «μπορεί να γίνει σύμβαση με τα ΚΤΕΛ Αττικής όταν αυτά είχαν μια κακή διαχείριση στα οικονομικά τους».

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Χρήστου Σπίρτζη στα Παραπολιτικά 90,1: 

Αναφερόμενος στο σχέδιο ενίσχυσης των δημόσιων λεωφορείων, ο κ. Σπίρτζης σημείωσε: «Η κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες έφτασε στο απροχώρητο με μεγάλη ευθύνη της κυβέρνησης γιατί σταμάτησε μια σειρά από διαδικασίες που όφειλε να τις έχει ολοκληρώσει εδώ και αρκετούς μήνες, και ακόμη και στην καθημερινή διαχείριση δεν γίνονται αυτά που έπρεπε να γίνουν για να προστατευτεί και η δημόσια υγεία και οι πολίτες και οι οργανισμοί των ΜΜΜ».

«Δεν γίνονται απολυμάνσεις στα λεωφορεία. Τον καιρό που θα έπρεπε να γίνονται 2 και 3 φορές την ημέρα δεν γίνονται καμία», ανέφερε ο ίδιος.

«Πολλές διαδικασίες στους δημόσιους οργανισμούς για τις αστικές συγκοινωνίες, όπως είναι η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα, καθυστέρησαν δραματικά οι προμήθειες νέων λεωφορείων που όφειλε η κυβέρνηση να προχωρήσει. Βρήκε ένα διαγωνισμό από εμάς σε εξέλιξη, είχαν γίνει ενστάσεις από δύο εταιρείες, δικαιώθηκαν σε δύο σημεία, ο κ. Καραμανλής και το υπουργείο θα μπορούσε με πολύ μεγάλη άνεση είτε να αποδεχτεί την απόφαση και να συνεχίσει αυτό το διαγωνισμό είτε να τον διακόψει όπως έκανε και να επαναλάβει αμέσως το διαγωνισμό. Δεν έκανε τίποτα από τα δύο και δεν έκανε τίποτα γιατί στις αστικές συγκοινωνίες είχαμε παλαιοκομματισμούς, είχε ανεχτεί πάρα πολλές διαδικασίες και πάρα πολλές ομάδες να σπαταλούν το δημόσιο χρήμα», υποστήριξε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

«Η λύση αυτή που δόθηκε είναι απαράδεκτη και μπορούν να τεθούν συγκεκριμένα ερωτήματα. Πρώτο ερώτημα, και στη Θεσσαλονίκη παράνομα μπήκε ο δήμος να αγοράσει λεωφορεία. Από τα ανταποδοτικά έσοδα του δήμου δεν μπορείς να αγοράσεις λεωφορεία να τα κάνεις δώρο στον ΟΑΣΘ. Θεωρώ ότι η επιλογή της σημερινής κυβέρνησης είναι απόλυτα λαθεμένη πρώτον γιατί δεν έχει ξεκαθαρίσει τι θα κάνει. Για πόσα χρόνια θα είναι το leasing; Θα είναι η συντήρηση μέσα; Μην είστε σίγουρος ότι θα είναι μέσα η συντήρηση. Οι δικές μας πληροφορίες λένε ότι σε συγκεκριμένους συνδικαλιστές είπε ακριβώς το ανάποδο. Ρωτήστε τον υπουργό αν είπε στους συνδικαλιστές της ΟΣΥ ότι αυτά τα λεωφορεία που θα έχει με leasing τη συντήρηση την έχουν στην ΟΣΥ ή στο leasing. Γιατί αν δεν την έχει στο leasing υπάρχει θέμα», δήλωσε επιπρόσθετα.

Αναφορικά με τη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ Αττικής, πρόσθεσε: «Απορώ πως μπορεί να γίνει σύμβαση με τα ΚΤΕΛ Αττικής όταν τα ΚΤΕΛ Αττικής έχουν μια πολύ κακή διαχείριση στα οικονομικά τους, με προβλήματα και στα μέλη τους. Χρωστούσαν το 1% στην Περιφέρεια Αττικής, τους τέθηκε πρόστιμο για πρώτη φορά επί κας Δούρου και κανείς δεν ξέρει αυτή τη στιγμή τι γίνεται με τα ΚΤΕΛ Αττικής. Πόσα χρωστάνε, αν συνεχίζουν και χρωστάνε στο ελληνικό Δημόσιο, αν συνεχίζουνε την κακοδιαχείριση που είχανε».

«Ο ΟΑΣΑ επί ημερών μας είχε ξεκινήσει ένα συνολικό πρόγραμμα αναδιάρθρωσης των γραμμών των λεωφορείων στην Αττική διότι δεν μπορεί να έχουμε προαστιακό, δεν μπορεί να έχουμε μετρό, δεν μπορεί να έχουμε τραμ, αστικά λεωφορεία, τρόλεϊ και να μην υπάρχει συνεργασία των φορέων μεταξύ τους», συμπλήρωσε.

Ερωτηθείς αν πιστεύει ότι θα ήταν καλύτερο να επανέλθει στο 50% η χωρητικότητα στα Μέσα Μετακίνησης, απάντησε: «Νομίζω ότι ναι, πρέπει να μειωθεί η χωρητικότητα αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος να πηγαίνει η Αστυνομία μέσα στα λεωφορεία για να κατεβάζει πολίτες. Υπάρχει ηλεκτρονικό εισιτήριο, το σύστημα με μια μικρή ενημέρωση μπορεί να οδηγός να είναι ενήμερος για τον ακριβή αριθμό των επιβατών που είναι μέσα στο λεωφορείο...».

Όσον αφορά με τη χθεσινή ανάρτηση του κ. Πολάκη, ανέφερε: «Νομίζω ότι στην υπερβολή του ο κ. Πολάκης έκανε έναν παραλληλισμό που είναι πολύ εύκολα παρεξηγήσιμος. Στην ουσία μαυροσκούφηδες και κομματικούς στρατούς και διώξεις δεν έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ, η ΝΔ έκανε και κάνει».

Ερωτηθείς αν οι «υπερβολές» του κ. Πολάκη κάνουν κακό στο ΣΥΡΙΖΑ, απάντησε: «Οι υπερβολές από όλες τις πλευρές, σε όλα τα κόμματα δεν κάνουν καλό. Απευθύνονται σε ένα στενό ακροατήριο κομματικό και δεν κάνουν καλό στην κοινωνια και στο πολιτικό κλίμα που πρέπει να οικοδομήσουμε όλοι μαζί».

Στην ερώτηση αν κακώς τοποθετήθηκε ο κ. Τσακαλώτος για τη φράση «πολιτικοί απατεώνες», δήλωσε: «Αυτά τα ζητήματα και οι όποιες διαφορές πρέπει να συζητούνται στα όργανα του κόμματος και όχι μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης θεωρώ όμως ότι ο μικρόκοσμος του κάθε κόμματος τους μόνους που αφορά είναι τους λίγους ανθρώπους του κάθε κόμματος. Η κοινωνία έχει άλλα προβλήματα».


Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα