Επιστρέφουν για τον ΣΥΡΙΖΑ οι παλιές αμαρτίες του Παύλου Πολάκη με δικογραφίες που φτάνουν στη Βουλή για υποθέσεις όταν ήταν ο ίδιος «παντοδύναμος» αναπληρωτής Υπουργός Υγείας.

Ειδικότερα, στην Βουλή έφτασε ο φάκελος της δικογραφίας για την υπόθεση του Δημήτρη Μπούτου που είχε διοριστεί  διοικητής στο νοσοκομείο Νίκαιας, ωστόσο αποδείχθηκε ότι είχε πλαστά πτυχία.

Στο φάκελο γίνεται γνωστό ότι ζητείται ο έλεγχος πρώην υπουργών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Ξανθού και Παύλου Πολάκη για παράβαση καθήκοντος στη σκανδαλώδη υπόθεση του διορισμού διοικητή νοσοκομείου «Νικαίας» με τέσσερα πλαστά πτυχία.

 Η δικογραφία συνοδεύεται από το «καυτό» πόρισμα του Σώματος Ελεγκτών Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης και μετέπειτα έλεγχο επί του πορίσματος της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας.

  Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Μπούτος διορίστηκε στο νοσοκομείο με απόφαση που υπέγραψαν οι κ.κ. Ξανθός – Πολάκης στις 27.7.2016 και μετά από εισήγηση της 5μελούς Επιτροπής Αξιολόγησης για την οποία θα συνταχθεί χωριστή δικογραφία (πρόεδρος της επιτροπής ήταν ο τότε γ.γ. του υπουργείου Π. Γαννουλάτος και μέλος ο νυν βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κ. Μάρκου). 

eisagelia11

eisagelia22


Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της δικογραφίας ο κ. Μπούτος: 

  1. Υπέβαλε κατά την αίτησή του για τον διορισμό σε τρεις προκηρύξεις διοικήσεων νοσοκομείων ψευδή στοιχεία (βραχυχρόνια σεμινάρια εμφανίζονταν ως μεταπτυχιακά, δεν είχε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και εμφάνισε ανακριβή στοιχεία στο βιογραφικό του). 
  1. Τα προσόντα του στο Εθνικό Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου που έπρεπε να ληφθούν υπόψη είναι παντελώς ανακριβή (διδακτορικό, δύο πτυχία και μεταπτυχιακό που δεν αποδεικνύονται) τα οποία όμως επιβεβαίωσε αρμοδίως στο Μητρώο, ο ίδιος ως Προϊστάμενος Διοικητικού το 2011. 

Σύμφωνα πάντα με την επίμαχη δικογραφία για τις πράξεις και παραλείψεις του Υπουργείου αναγράφονται: 

  1. Η πρόσκληση για την πλήρωση των θέσεων δεν δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ως κανονιστική πράξη του Υπουργείου Υγείας. 
  1. Η Επιτροπή Αξιολόγησης παρότι απέρριψε τον κ. Μπούτο λόγω «σημαντικής υστέρησης στη βαθμολογία που δεν δύναται η συνέντευξη να τον αναδείξει σε υψηλότερη κατάταξη» και δεν τον κάλεσαν σε συνέντευξη, ένα μήνα μετά άλλαξε την απόφασή της και πρότεινε στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας τον κ. Μπούτο και ένα ακόμα πρόσωπο ως τους δύο υποψηφίους για την θέση. 
  1. Η Κοινή Υπουργική Απόφαση του διορισμού του κ. Μπούτου αναφέρει στο σκεπτικό, παντελώς άσχετα πρακτικά συνεδριάσεων της Επιτροπής Αξιολόγησης (αφορούσαν άλλο νοσοκομείο) και όχι τα πρακτικά όπου καταγράφεται η απορριπτική απόφαση των μελών της επιτροπής. 
  1. Παρότι στην Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) διορισμού αναφέρεται η εγγραφή του στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου με τα 4 πλαστά πτυχία που είχε δηλώσει, δεν έγινε ο απαιτούμενος έλεγχος που αποτελούσε απαραίτητη προϋπόθεση για την πληρωμή του ως Διοικητή του ΓΝΝΠ-ΓΝΔΑ ακόμη και μετά την εκπνοή της αποκλειστικής προθεσμίας που ο νόμος 4440/2016 είχε ορίσει. 
  1. Δεν ζητήθηκε πριν την υπογραφή της ΚΥΑ η υποχρεωτική λήψη γνώμης του φορέα στον οποίο υπηρετούσε ο κ. Μπούτος (ν. 3329/2005) παρά μόνο μετά την υπογραφή της ΚΥΑ και τη δημοσίευσή της (το ερώτημα τέθηκε στο αρχείο) με αποτέλεσμα η απόφαση να είναι μη νομίμως εκδοθείσα. 
  1. Πριν την υπογραφή της πράξεως διορισμού δε έγινε ο αυτεπάγγελτος υποχρεωτικός έλεγχος της γνησιότητας των δικαιολογητικών του κ. Μπούτου (ν. 4305/2014). 
  1. Ακόμα και μετά την παραίτηση του κ. Μπούτου, κατόπιν της έκθεσης ελέγχου του ΣΕΕΔΔ όπου ζητούσε να ελεγχθούν οι τίτλοι σπουδών του, η αποβολή και αποδοχή της παραίτησης και η έκδοση της απόφασης του Υπουργού έγινε 4 ημέρες μετά ενώ η έκθεση ελέγχου κοινοποιήθηκε μετά από 17 ημέρες στην αρμόδια Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού με αποτέλεσμα να μην ελέγξουν όπως έπρεπε το προσωπικό του μητρώο πριν την αποδοχή της παραίτησης.