Για νέο ατομικό ρεκόρ δημιουργικότητας, χυδαιότητας και αυτογελοιοποίησης για τον ΣΥΡΙΖΑ, αναφορικά με τις ψευδείς ειδήσεις που ασπάζεται για τον ΕΟΤ, κάνει λόγο το παρατηρητήριο Fake News της Νέας Δημοκρατίας.

Πιο συγκεκριμένα, το παρατηρητήριο επισημαίνει πως εδώ και ημέρες έχουν κατασκευάσει και κάνει σημαία ένα υποτιθέμενο σκάνδαλο σχετικά με δήθεν απευθείας ανάθεση ύψους 32 εκατομμυρίων ευρώ από τον ΕΟΤ σε ιδιωτική εταιρεία, το οποίο διαψεύστηκε και επισήμως νωρίτερα από τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο κ. Στέλιο Πέτσα. (δείτε εδώ).

Στη σχετική ανακοίνωσή του, το Παρατηρητήριο συνεχίζει εξηγώντας ότι: «Ο ΣΥΡΙΖΑ και τα φερέφωνά του αναφέρονται σε μια ΠΝΠ (13/4/2020) που διευκολύνει τον ΕΟΤ, τις περιφέρειες και τους δήμους να αναθέτουν γρήγορα περιεχόμενο τουριστικής προβολής στην μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα εταιρεία με την επωνυμία Marketing Greece μέχρι τον Αύγουστο του 2020 με μοναδικό στόχο την άμεση αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας στον ελληνικό τουρισμό καθώς και την ενίσχυση της εικόνας της χώρας και της τουριστικής αγοράς που αποτελεί σημαντικότατο κομμάτι του εθνικού ΑΕΠ. Η μοναδική σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ ΕΟΤ και Marketing Greece είναι η ανάθεση ύψους 99.000 + ΦΠΑ για την ψηφιακή επικοινωνία του “GreeceFromHome” σε facebook και instagram, και αυτό λόγω θεσμικής αδυναμίας του ΕΟΤ να το κάνει. Φυσικά, πουθενά, πλην της φαντασίας του ΣΥΡΙΖΑ, δεν υπάρχει οποιαδήποτε σύμβαση, συμφωνία ή ανάθεση ύψους 32 εκατομμυρίων ευρώ».

«Πουθενά δεν υπάρχει εκχώρηση της προβολής της χώρας σε ιδιώτες καθώς η συγκεκριμένη αρμοδιότητα, ο έλεγχος και η εποπτεία ανήκουν αποκλειστικά στον ΕΟΤ. Η δε συνεργασία του ΕΟΤ με την εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα Marketing Greece, έχει ξεκινήσει πολύ πριν την πανδημία του κορωνοϊού και πολύ πριν την διακυβέρνηση Μητσοτάκη. Συγκεκριμένα, μόνο επί της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, η Marketing Greece είχε αναλάβει τις καμπάνιες του 2015 και του 2019. Όσον αφορά την καμπάνια που παρουσιάστηκε προχθές στην εκδήλωση για το rebranding του Ελληνικού Τουρισμού, δεν κόστισε ούτε ένα ευρώ στον ΕΟΤ καθώς αποτελεί προσφορά της Marketing Greece η οποία υλοποιεί τις παραγωγές και παραχωρεί τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ», ξεκαθαρίζει το Παρατηρητήριο της ΝΔ.

Τέλος, επισημαίνει ότι «προφανώς ο ΣΥΡΙΖΑ θα ήθελε πολύ να χαθεί τελείως η φετινή τουριστική σεζόν, όπως ήθελε να ξεφύγει η κατάσταση στο υγειονομικό σκέλος της κρίσης και να πρωταγωνιστήσει η Ελλάδα στην ύφεση και την ανεργία το επόμενο διάστημα, προκειμένου όπως φωνάζει από την πρώτη μέρα της πανδημίας «να λογαριαστούμε μετά»! Ευτυχώς για την χώρα, η ίδια η πραγματικότητα θα συνεχίσει να τον διαψεύδει όπως τον έχει διαψεύσει σε όλα μέχρι σήμερα. Και όσο συνεχίζει να κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια τόσο πιο εκκωφαντικές και πολιτικά επίπονες θα είναι και οι διαψεύσεις». «ΥΓ: Επειδή τα οικονομικά είναι το ατού τους, ας μας απαντήσουν: Πόσα εξηντάλεπτα (0,60€) χρειάζονται για την κατασκευή ενός fake news 32 εκατ. ευρώ;», καταλήγει.

Fake News και για την κατάσταση της οικονομίας

Στην ίδια ανακοίνωση, το Παρατηρητήριο αναφέρεται και στα Fake News που προωθούν τα κυβερνητικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ αναφορικά με την κατάσταση στην οικονομία. Μάλιστα, όπως σημειώνει, η πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ ισχυρίζεται και οικειοποείται την άποψη ότι δεν ήταν ο κοροναϊός αλλά η κυβέρνηση Μητσοτάκη που γύρισε την ελληνική οικονομία σε ύφεση.

Πάνω στις συγκεκριμένες ψευδείς ειδήσεις, το Παρατηρητήριο της ΝΔ παραθέτει χαρακτηριστικά τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ:

Με αφορμή τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το πρώτο τρίμηνο του 2020 όπου η ύφεση για την χώρα μας καταγράφεται στο 0,9%, βρήκαν νέο fake αφήγημα να κατασκευάσουν στην Κουμουνδούρου! Διαδίδουν τάχα μου ότι η ύφεση επέστρεψε στην Ελλάδα λόγω Μητσοτάκη, πριν τον κορωνοϊό.

1. Το πρώτο τρίμηνο κάθε έτους εμπεριέχει και ολόκληρο τον Μάρτιο. Για αυτό μιλάμε για στοιχεία πρώτου τριμήνου και όχι πρώτου διμήνου. Αυτό λογικά πρέπει να το γνωρίζουν... Επίσης, πρέπει να γνωρίζουν ότι στις αρχές Μαρτίου απαγορεύτηκαν οι καρναβαλικές εκδηλώσεις (28/2-2/3), απαγορεύτηκαν οι αθλητικές διοργανώσεις, οι συναυλίες και οι συναθροίσεις, ενώ ξεκίνησε και η καμπάνια «Μένουμε Σπίτι». Στο πρώτο 15ήμερο του Μαρτίου έκλεισαν τα σχολεία (11/3) και ξεκίνησε η κατ´ οίκον εργασία, ενώ μέσα στο δεύτερο 15ήμερο του μήνα έκλεισαν τα καταστήματα εστίασης, τα ξενοδοχεία και τα καταστήματα λιανικής, επιβλήθηκαν τα περιοριστικά μέτρα στις μεταφορές, τις μετακινήσεις, τις πτήσεις και στα σύνορα και επιβλήθηκε το καθολικό lockdown (23/3).

2. Η ύφεση στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2020 ήταν σημαντικά χαμηλότερη από τον μέσο όρο της ευρωζώνης (3,2%). Αν λοιπόν, για τις οικονομικές επιδόσεις του πρώτου τριμήνου του 2020, με ολόκληρη την Ευρωζώνη σε ύφεση, ευθύνεται ο Πρωθυπουργός, τότε μάλλον κάτι έκανε καλά για να είμαστε, με βάση τα προσωρινά στοιχεία, σε πολύ καλύτερη θέση από την υπόλοιπη Ευρωζώνη (3,2%), από την Γερμανία (2,3%), από την Γαλλία (5,4%), από την Ιταλία (4,8%) κοκ. Το αντίθετο δηλαδή από ότι συνέβη επί πρωθυπουργίας Τσίπρα, ο οποίος γύρισε την οικονομία σε ύφεση με το που ανέλαβε, καθιστώντας μας πρωταθλητές στην ύφεση και παράδειγμα προς αποφυγή εν μέσω παγκόσμιας και πανευρωπαϊκής ανάπτυξης.